Bröllopsinformation :)

Hej mina vänner. Har lite information eller kanske mer lite uppmaningar till er =) Angående sommarens stora händelse i vårt liv :)

Till er som har tackat ja, som kommer långväga. Kolla upp och boka boende så snart som möjligt. Har nämligen fått höra att det är ont om boenden.  Många är redan fullbokade då det är andra saker i länet samma helg.

Till er som inte svarat, ni kanske har anledning till det, då ni väntar besked från jobb, semester och annat. Men så snart så möjligt gäller även för er. Boendena tar slut. Finns ju säkert utanför Bollnäs. Och sen dyrare hotell då. Men så snart ni kan så ge besked o kolla boende.

Till er som tyvärr inte fått en inbjudan. Självklart så får ni komma till kyrkan och bevittna vigseln. Säg till i så fall om ni vill ha information om datum och tid. Så är ni hjärtligt välkomna dit. Tyvärr är det mer begränsat på festen efter. Men det är ju vigseln som är det huvudsakliga :)

Och jag vet att datumet som är satt som sista svarsdatum inte är förrän i slutet på april Och ni behöver inte svara före det om ni inte vet före.

Men det här vil jag bara skriva till er, så att ni vet hur det ser ut just nu.  Och det gäller ju framförallt de som kommer åka nerifrån och behöver bo här uppe den helgen.

Hör gärna av er om ni vill ha hjälp o tips om boende o så. Och sen ni som åker nerifrån, så kan det vara bra om ni bokar in er många på samma ställe. För då kan man kanske få bättre priser. Jag vet inte om det  är så, men chansen finns ju kanske på nåt ställe.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Haha, Fia har nog sagt fel till mig då :P Fest e det iaf jag ska på :)

2011-03-09 @ 06:44:25
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-03-14 @ 22:57:45
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0