Älskade vänner!

Vad jag känner mig lycklig som har så underbara människor runt omkring mig.
Ni är värda allt som livet kan ge.
Finns en fin låt, kanske ska länka till den.. den är iaf till er!
Älskar er så mycket och är så glad att jag träffat er. Att flytta till Bollnäs och träffa mitt livs kärlek var det bästa jag någonsin beslutat mig för. Att jag skulle få er med på köpet var det bästa, efter kärleken då =) hehe..
Ni är så underbara o ligger mig mycket varmt om hjärtat.

http://www.youtube.com/watch?v=FtrwYeQ9DLg

My song for u my friends! All my love to u.

Självklart har jag många vänner som betyder oerhört mycket för mig. Både här uppe o där nere.
O är lika tacksam för alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0