Lördag..... igen :)

Ja då var det Lördag igen.. Känns som det är den enda dagen jag tar mig tid att blogga hehe.. =)
Sitter med älskling i soffan o kollar melodifestivalen. O bara myser.
I veckan har det blivit lite jobb, men tyvärr inte så mycket som jag velat. Men det kommer snart en ny vecka=)
Men jag har istället fixat praktikplats. Som jag tror kan bli ganska roligt. Jag ska nämligen ha praktik i fyra veckor på Dollarstore. Och jag är helspänd :) O i samband med detta fick jag ju äntligen träffa min handläggare, Bollnäs bäste målvakt Timo Oksanen :) ( o säg inte det till nån, men han va ganska snygg med, det visste jag redan men nu hade han ju inte all den utstyrsel på sig så man såg han med) Han var jätte trevlig o hjälpsam :)

O planerna fortgår. Lokaler, mat, o allt annat=) O tankarna är fullständigt igång i mitt huvud typ hela tiden :)
Men det är kul, o många har svarat att de kommer. inte alla än men de har ju tid på sig :)
Och ingen har än så länge tackat nej. Men man förstår ju om inte alla kan. En del har ju ganska långt att ta sig.
O så har jag ju varit o träffat hon som har hemsidan där jag ska beställa min klänning. O bestämt mig för vilken jag vill o ha o tagit mått :) O så fick jag prova hennes. Det var häftigt. =) för det var samma modell som den jag ska ha men andra färger..
Så nu får vi hålla igen o hålla formen :) hehe..

O idag har vi städat=) o så skulle vi gå ut o gå en promenad. det var ju äntligen plusgrader. Men efter städandet o vi tittat på bandy på tv, så blev det att vi gick ut... till bilen =) O tog den med oss till affären :)
Men det kommer en dag i morrn å=) Då ska vi byta bord med svärmor=) blir lite förnyelse, o det är ju alltid skoj :)

Nu mina vänner ska jag forsätta mysa, med han som jag borde, o inte datorn :)
Ha en underbar kväll!! Många kramar till er.


längtar till sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tittade med ett halvt öga + sov lite när det va mello... Kul att du fixat praktikplats. Man kan bara inte låta bli att planera när man längtar till något, hihi!

Hoppas ni har en mysig kväll!

Kram

2011-02-26 @ 21:57:19
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0