Långa lördag..

Ja det känns som en lång lördag. Älsklingen är sjuk, så jag passar upp han lite=) Åkte tidigt till ica i morse för att handla lite som han kunde få i sig idag. Man får ju inte behålla vad som helst efter en natt med magsjuka. O så har typ ingen av oss sovit så mycket i natt heller.. Så man vänder lite på dygnet o blir seg..

Men jag har försökt städa lite idag. Har dammsugat ett rum till idag, o tagit reda på tvätten.. =)
O faktiskt gått igenom min garderrob igen.. Tycker jag gör det för jämnan o ändå hittar jag kläder varje gång som jag inte förstår varför jag sparar.. :)
Men nu ligger det i snygga högar igen.. får se hur länge det håller den här gången. :)

O ja jag fick ju en del respons efter förra inlägget.. mer än vanlgit faktiskt.. Roligt tycker jag.. O jag blir ju glad av att läsa att andra är glad för min skull.. O nu pratar man ju mer om det och det blir mer o mer verkligt för mig.. att om ca 6 månader är jag fru till den man jag älskar av hela mitt hjärta! :) Och det känns helt underbart men oxå helt sjukt.. Bara längtar till den stora dagen men är samtidigt toknervös... DEt är ju mycket som är långt ifrån klart.. Men så är det ju ganska lång tid kvar oxå =) hehe

Nu ska jag kanske stoppa lite mat i  magen.. =) O fortsätta med att få rent i hemmet :)
Ha en mysig helg mina vänner! =)

Kramar i massor till er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas Tomas snart blir bättre. Magsjuka é inget roligt, blä! Skönt att få rent & fint i hemmet. Ni får ha en mysig helg ni med! Kramar

2011-02-19 @ 20:07:20
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Malin

usch, stackars Tomas. Hälsa honom att krya på sig! Den där satans magsjukan borde UTROTAS! kram

2011-02-20 @ 09:54:40
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilket datum är den stora dagen? Kramis.

2011-02-20 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0