Mina älskade lånebarn <3

Dessa två tjejer är nog två av dem som betyder mest för mig just nu :)
Tomas, mina vänner och min famlij. Självklart är ni oxå en stor del av mig. KOmmer ni alltid vara.
Men dessa tjejer, mina lånebarn. Ni ger mig så mycket kärlek, energi, glädje.
Ni är underbara. Så även era mammor! All love for u girls!


Underbara Jamie <3


Underbara Minea (guddottern våran)


Och snart är det Maj, så fyller jag år, min undebara vän, och så även min tärna, Malin ska komma upp och hälsa på här för första gången. Ska bli så underbart!
Vi ska få så mycket tid tillsammans, mer än vi nånsin fått sen jag flyttadet hit=)

OCh vädret är vackert, bröllopsplaneringen går framåt, och tiden går så det är snart juli ju :)
Och så händer det mycket som man har att se fram emot. Går bara på rätt håll känns det.
Känns bra nu, lite ostabilt för mig ang jobb i sommar, svårt att välja mellan trygghet och pengar, men tryggheten ger oxå pengar, fast kanske inte lika mycket. JA det är inte lätt det där.
Men vi är inte där än.... så tar en dag i taget.

Grattis till alla mina vänner som har fått barn :)
Ni som är gravida, vissa är det snart dags för o andra har nyss blivit. Är jätte glad för er skull.
Längtar själv som en tok tills det blir min tur att få den äran att bli förälder till en litet kärleksbarn med min man (snart kan jag tilltala han som det:) hehe)
Men bröllopet först, som jag självklart är så överlycklig för =)

ÄLSKAR MIN TOMAS MER ÄN ALLT! DU GÖR MIG HEL <3

Kommentarer
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Skönt att allt går framåt! Ja, snart é det jul, haha! Men först en härlig sommar & allt som händer! :)

Kram kram

2011-04-24 @ 22:45:48
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Malin

Hehe, och barnen tycker om dig! Lilla underbara Jamie, strumpan min, det är tur för henne att hon har dig i sitt liv. Och jag också!

Tusen kramar!

2011-04-25 @ 20:13:00
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0