Lång Fredag.......

Idag vart det en tidig morgon.
Vaknade tjugo över fyra. Får väl se om det blir en middagslur kanske. Det var en lite jobbig natt o jag har ju lite besvär, lite för privata för att ta upp här. Men det gör iaf att jag inte kunde sova nå mer.
Så jag har duschat, halv fem i morse. O kollat lite på program på datorn, o väntar på att älskling ska vakna snart, sen ska jag skjutsa han till jobbet.

Igår var sista osa datum för bröllopet. :) De som inte svarat än, ja det finns några, de antar vi att de inte kommer. För i så fall hade de svarat. Men de som kommer är vi jätte glada för att de vill dela dagen med oss.
Vi blir några stycken ändå=) Jätte kul. Så nu ska allt det praktiska fixas, räkna på mat o tårta, o placering o alla inköpen. Så har mycket framför mig. Men det är kul och det går ju ganska fort=)

Igår var oxå sista arbetsdagen på mitt vik. Vill hoppas lite på att det blir förlängt, men ser mörkt ut. Vi får väl se. Annars är det praktik som gäller, vilket oxå är kul. För jag trivs där och vill gärna lära mig det arbetet med.

Och nu är det snart helg och sen nästa vecka kommer Malin :) Ska bli jätte kul o träffa henne. OCh att hon äntligen ska komma o se hur jag bor. Och att vi ska få träffas i flera dagar o inte bara över en fika, vilket brukar va det enda vi hinner med där nere. Det ska bli underbart roligt=)

Nu ska jag klä mig så jag är hyfsat klar till han vaknar.
Ha en bra dag vänner! o en underbar helg!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Så kul, nu kan ni äntligen börja planera bröllopsdagen på riktigt! :)

Fredagskram

2011-04-29 @ 07:02:57
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Stina

Spännande med bröllop! Tittar på ett just nu :-) Här i USA är de som tokiga över det engelska bröllopet... Var ska ni gifta er, i kyrkan eller?? Lycka till med alla förberedelser! Kramis!

2011-04-29 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0