God Morgon =)

Ja God morogn Tycker jag att det är. Det är tidigt och jag är pigg..
Bara en sak som inte är helt på sin plats och det är att jag sov med linserna i natt. Och det ska jag helst inte göra. Så nu ser jag suddigt o är lite knepig i ögongen.. Men det går över om en stund.
Vi la oss i lagom tid igår så jag känner mig utvilad. Härligt..
Känns som förkylning är o knackar på igen. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla den borta=)
Jobbar ganska mycket nu. Och får lite extra timmar här o där. Känns kanon det  :)
Vill ju självklart vara på praktiken oxå så jag kan lära mig det. OCh jag trivs ju så bra där.
Och det planeras för fullt med allt =) Känns nära men ändå långt borta=) Svårt att beskriva, men tiden går så fort. Vi är redan i april liksom. Känns konstigt.
Men så börjar oxå mer o mer falla på plats. Så det ska nog gå bra ändå. Känner inte så mycket pankik över det :)
Idag ska jag först till sjukhuset o prata av mig lite, sen ska jag jobba, sen till optikern. Så det är fullt upp idag :)
O på måndag ska jag göra nåtsom jag velat göra jätte länge.. SKa bli så kul! Återkommer efteråt med vad det var. Vissa vet redan. Men ni andra får helt enkelt vänta o se=)
Ha nu en bra onsdag. Nu ska jag gå o äta lite frukost o se lite på bigbrother innan det är dags att ta den där lite för stora cykeln o röra sig mot sjukhuset :)
kramen till er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så skönt att du känner dig pigg & utvilad! Fullt upp ser jag, kul! Ha det så bra!

Kram kram

2011-04-06 @ 09:10:11
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0