Dålig dag...

Idag är det en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet o sova vidare. o vakna när allt är bättre..
Det är vackert väder ute och jag vaknade relativt tidigt. Kanske det som var problemet, att jag inte sovit klart.. Vet inte.. Hade så mycket planer för den här dagen, men allt bara rasar..
Allting är fel idag. DEt är bara gnäll som kommer ur detta huvud känns det som.. Men såna dagar kanske man oxå ska ha för att uppskatta de bra dagarna.
Men ändå jobbigt liksom... Trist.. Jag vill inget, orkar inget har inte lust med något,  eller någon. Allt är liksom tråkigt! Vad gör man åt det? Hur lyckas man hitta nån gnutta positivt i det?
Vi kommer inte ut i tid som vi tänkt, gå en promenad till stan tex, som stänger snart,
jag känner mig svullen o tjock, o inga kläder är snygga eller sitter bra.. jag svettas...
Jag ser inget o måste ha på de där jävla extraögonen hela tiden.. helst när jag duschar oxå...
Eller måste jag sätta i linser, men orka det liksom.. jag som knappt orkar gå o borsta tänderna eller duscha...
Håret är för kort, för tunnt o fel färg. Pengar är ett ständigt ämne i huvudet.
O man vill ha allt bara för att man vet att man inte kan få det!
Ja lite inblick i mitt huvud idag. Tråkigt jag vet. Men måste ändå få ur det på nå vis...
O ja nu sitter jag här o vet inte vad jag ska göra. hungrig är jag men har ingen lust att äta...
o borde gå ut men har ingen lust att gå nånstans...
ouffa..... som gurkish skulle sagt=)

Lite bilder från gårdagen, som iaf var trevlig:)



O det enda som är riktigt bra är ju DU hjärtat mitt! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland har man sånna dagar. Men det blir bättre snart ska du se :)

Kramar

2011-04-02 @ 15:24:52
URL: http://skuggis.wordpress.com
Postat av: Malin

Hörru, jag är också ganska bra :P

Sådana dagar har nog alla, men som du säger- man behöver dem ibland för att uppskatta de bra!

Tänk om det ALLTID var sol. Skulle vi ha vett att uppskatta varma underbara dagar då?

Och vad intressant du skrev att

" Pengar är ett ständigt ämne i huvudet.

O man vill ha allt bara för att man vet att man inte kan få det!"

Jag tror inte jag tänkt på det på Riktigt så någon gång, jag ska definivt göra det nu! (;

2011-04-03 @ 07:02:04
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Mala

Måste säga att det känns lite skönt att höra att det finns fler som har sådana dagar :) att man inte 'är ensam om dom. O ja ddom behövs ju för att få lite kontrast i tillvaron. O förhoppningsvis är dina dåliga dagar färre liksom än dom bra.



Kramar till dig!!

2011-04-03 @ 20:42:00
Postat av: Christina

Kramis!

2011-04-04 @ 04:18:26
Postat av: Mammafiia

Vet hur de är gumman. Jag har sånna dagar jag med. Just nu tillexempel:/ Massa kramar

2011-04-05 @ 20:39:52
URL: http://Fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0