hmmmm

När man är hemma så länge som jag varit nu så hinner man tänka en hel del.. Man sitter här hemma o tänker på allt man vill ha, allt man vill göra.. Allt som andra har men inte en själv. OCh hur mycket man vill saker.. o Längtar..
Jag längtar säkert inte mindre för att jag jobbar, men jag kanske tänker mindre på det. Vilket skulle göra det hela lättare. Så börjar bli så less på att vara hemma nu. Så längtar tills jag får komma ut på nånting. Praktik eller jobb. Bara man får vara behövd nånstans...
Så idag är en sån dag. Sån dag där man vill ha allt man inte har. När man vill göra allt som man än inte kan.
Jaja... får bli lite Idol i sängen helt enkelt. Tills man hittar nå ork till nå vettigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0