Helgen är här..

japp.. Då var det Fredag kväll..  Har gått på vårt sista arbetspass. som är nästan två dygn...
Och svärföräldrarna har åkt på resa.. Eller ska åka snart.
Och jag har övningskört idag. Och många gånger den här veckan. Har kommit så himla långt på kort tid. Men så har jag oxå haft många lektioner. Och fått köra en del med Tomas. Känns jätte bra.
Och jag är ju numera inte sjukskriven utan arbetssökande nu då.. Var ju inte en jätte stor förändring känns det som...
ÄLskling har fyllt år och vi har varit på kryssning. Härligt.. Att komma ut o bara vara vi.. Det var mysigt..
Nu blire snart natta hoppas jag.. Så man får sova lite..
Natti natti.. sov gott vänner..
Kram på er


Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Fina ni=) <3

Skönt att jobbat klart nu förstår jag. Fast ja hade gärna tagit det jobbet haha=)

Massa KRAMAR

2010-09-08 @ 17:35:29
URL: http://www.fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0