Op i morgon

Är inlagd i Hudik nu då. Inför OP i morgon. Har fått tid runt två tiden i morgon. Är nervös. SAknar min älskling. Delar rum med en person. Men det går bra. DEt vara bara "lite" jobbigt idag när han åkte hem. Han körde hit mig och var med mig hela dagen. Åkte hem vid sju tiden. Har fått nål men får dropp i morgon.
Ska duscha med nå konstigt ikväll, o i morgon. O ta på mig kläderna här ifrån..
Får se om jag får sova med min kudde i natt=)
Sen är det bara att hoppas det går bra i morgon. MEn det ska det nog göra..
Uppdaterar i morgon. Sov gott mina vänner.. Och TAck för stödet ni gett/ger mig..
KRamar i massor..
O Tomas, jag älskar dig.. ÄR så glad att jag har dig..
pussar


Kommentarer
Postat av: karin

Tänker på dig nu! hoppas allt går bra! KRAM

2010-05-03 @ 13:28:55
Postat av: MammaFiiia

Jag finns här för dej gumman.

Kramar i massor världens bästa sis!

2010-05-04 @ 14:13:16
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0