Hemma...

Ja nu har jag varit hemma i snart en vecka. DEt har gått ganska bra. Jag tar det lugnt, Jag är orolig, Jag har haft lite kalas och varit på sjukhuset=)
Tog mina klamrar i Fredags, Var jätte nervös. Tomas var med mig *lycklig*
Men det gick bättre än jag trott.. Gjorde inte så ont. Men kändes konstigt efteråt.
JAg tänker lägga upp lite bilder sen. Både lite före o lite efter op. En del väldigt känsliga. Men jag kommer varna i inlägget om det är känsliga bilder. Så att man kan välja själv om man vill titta eller inte.
JAg håller även på att sammanfatta min sjukhistoria. Så att ni kan få läsa, ni som inte hängt med från början, så kommer allt finnas i ett inlägg, tyvärr ettlångt inlägg. Men jag ska försöka bryta av med lite bilder i mellan så det inte blir så tråkigt att läsa.
Men det kommer snart iaf. Sköt om er så länge. Och ett jätte stort Tack för allt stöd jag fått av er. Ni anar inte hur mycket det värmer mig.
SKa väl även lägga in lite bilder på mina presenter jag fick :) Men tar en sak i taget, och arbetar inte allt för fort*hehe*

Många kramar till er.
Och ännu mer pussar o kramar och alla underbara ord vi kan hitta på, till minTomas, Han är så fantastisk. Det visste jag redan, men, JA jag finner inte ord för honom. Som han finns här för mig nu, som han hjälper mig. och bara är helt undebar. Jag vet att så klart är man så mot varann i relationen. Man hjälper varann om man behöver nåt. MEn detta underbara jag har upplevt under min sjukperiod. Har jagaldrig varit med om. Det är inget jag tar för givet att han ska göra. ÄVen om jag skulle göra detsamma för honom.
Älskar honom mest av allt i alla fall,. Och är så lyckligt lottad att jag får dela mitt liv med honom. ♥


Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Get a rooom=) Haha



Är så glad att du mår bättre äntligen gumman.

Kramar i massor till dig

Älskar dig

2010-05-16 @ 13:41:02
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0