24 år..

Ja var har tiden tagit vägen.. Här sitter jag nu i mitt hem, äter riktig mat, är ny opererad med en stor tejpbit på magen. Och fyller 24 år.. JA tänk haha..
MAn börjar fundera på vad man har gjort med sitt liv o vad man vill göra med det.
Och hur snabbt allting kan förändras, hur man ser på saker, o hur man ser på livet.
Och inte hade jag någonsin kunnat tro förra året när jag vid den här tiden då påbörjade mitt 24 år, att jag skulle sitta här ett år senare, 30 kg lättare, nyopererad med ett stort snitt på magen,. och med ca 8 månaders sjukdom o dåligt mående bakom mig.
Det händer mycket, på en bråkdel av en sekund kan saker förändras.

Jag vet att jag skulle ha skrivit lite om min sjukhus tid. MEn vet inte riktigt var jag ska börja..

Ska se om ja kommer på nå..=)


Tack alla mina vänner för fina gratulationer på facebook o telefon :)
O inte bara vänner. Så även släkt och famlij..
Många kramar till er...


Kommentarer
Postat av: jaana

Jag hoppas du kommer att klara dig, och att du kryar på dig! Massor av kramar!!!!

2010-05-15 @ 21:48:37
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0