Vår på väg?

Ja det får vi väl verkligen hoppas. Jag hör hur det droppar på fönsterbläcket utanför fönstret. Jag vet ju att solen har varit underbar de föregående dagarna. Det är fortfarande kallt på natten o morgon. Men det kan jag stå ut med ett tag till. DEt är så härligt med vår. Ska bli skönt att marken ska bli bar. Så klart förstår jag oxå att det kommer ta tid. Men det är ändå skönt. O jag längtar tills jag kan ta ut min cykel som har stått hela vintern:)

O jag har äntligen kommit igång med körkortet. Känns så underbart. Körde lite med Tomas igår kväll. Det gick mycket bättre än förra gången. Han var lugn o jag var lugn. och jag skötte mig ganska bra. hehe..
Hoppas det blir mer av det. Och fler körlektioner är köpta. Ska bara boka upp dem oxå:) Och teorin rullar på känner jag. Hade en förhoppning om att jag skulle kunna ta mitt körkort i septmber. Men nu hoppas jag att jag ska klara det lite tidigare än så.. SÅ vi får hoppas det:)

Annars är allt som vanligt. Min kropp fortsätter att leva sitt eget liv. DOck så har jag inte emot allt den gör. Tex minskar i omfång. Men magen och jag är inte helt eniga för det.
Längtar som vanligt. Mer o mer för varje dag. Kanske mer just nu. Många i min närhet som är gång. Känns roligt för dem. Men lite tungt inom mig. Men nu väntar jag inte på nå annat än "rätt årstid" Känns skönt att det är så.

Och Grattis till Linnea o Henrik, till eran söta lilla gosse. Hoppas allt gick bra. Och vilken födelsedagspresent Linnea :)
Och kusinbarnet kommer väl snart ut det med:) FÅr vi hoppas... hehe..

Grattis även till mina vänner som är nyblivna plusserskor. Även ni som är en bit på väg. Lycka till Och hoppas att allt går bra för er.
Många kramar till er

Nu ska jag gå in o väcka sambon till liv..
Men sköt om er.. Många Kramar

Vi ses snart gulllungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0