Vacker dag, varmt..

JA idag var det en vacker dag. Men den var varm. Fy... fick erfara. Så skönt det är på mitt rum. svalt o härligt.
Men ute var det ju olidligt.
Ja så här var det. Idag har jag duschat, var härligt det. Och så väntade jag på Tomas, tog det lugnt och såg lite på film. Sen kom Tomas, så packade vi lite saker. Han ska ta hem mina saker så länge. Jag tar bara med mig det jag behöver de närmsta dagarna till Gävle. Så även min dator kommer att åka hem ikväll. Och jag får tillbaka den när Tomas kommer och hälsar på nästa gång.
Och så kanske det dröjer lite innan jag kommer med ny uppdatering.Det får bli när jag orkar det.
Åker till Gävle i morgon bitti, med taxi. Sen kommer jag bli opererad på Torsdag morgon. Kommer sen tillbaka till Hudik någon dag efter det kanske.

Ja tillbaka till idag, när vi packat ut lite saker i bilen så gick vi på stan. Jag fick bli frånkopplad en stund.
En stund som vi tänkte njuta av friheten, Det blev två timmars shopping. Och mycket varmt.
Jag var mycket hungrig. OCh utsatte mig för frestelse.. och var sugen på det mesta.. Men snart så... snart ska jag äta.. Sen tog vi bilen från parkeringen, då jag var helt slut. Och åkte ner till donken o köpte mat till älskling.

Ringde idag till SJ, och fick reda på att det kan lösa sig med våra biljetter. Vi får pengar tillbaka om jag skickar in sjukintyg. Så det kändes bra. OCh så har vi fått sålt våra busskort som vi köpt.

Tack än en gång vänner för att ni finns.
Jag finns att nå på mobilen närmsta dygnen om ni vill mig något.
Kram på er

ÄLskar min Tomas, han är så tapper som orkar med det här. Han är så underbar som komer hit så fota som möjligt. Kör nästan 20 mil t/r ensam varje gång. ÄLskar han för att han finns här o stöttar mig på bästa sätt. ÄLskar honom för den han är! Underbarast på jorden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0