Tidig morgon..

God morgon.. Ja jag vet det är lite tidigt nu. Undrar nästan själv varför jag är vaken:) Men de har varit här inne o tagit temp. Så kunde jag inte somna om. Och sen har det varit lite stökigt i natt. Hade svårt att somna om efter jag vaknat vid halv fyra. Men annars har det varit ännu en bra natt.
Och igår var ännu en bra dag. Till och med bättre än dagen före... Jag vilade och tog det mest lugnt. Såg lite på film som älskling tagit hit till mig.
Och sen på eftermiddagen så kom han juh.. Min kära.. Som jag saknat honom. Hade ju inte setts på nästan tre dygn.
Så det var underbart att ha honom här några timmar. OCh jag bad om att få bli bortkopplad en stund så att vi kunde gå ut en stund. Hade ju inte varit mer än utanför entren en snabbis i torsdags. Sen jag kom hit i Onsdags.
Så då gick vi ner till mc donalds. Så att älskling fick i sig lite mat. KAraktär, att sitta där inne och inte äta något... hehe.. Men det gick bra. Lustigt nog så har man karaktär då, när man verkligen måste. När man vet vad som kan hända. Men man har det inte när man väger över 120 kg och försöker gå ner i vikt. MAn vet ju att man måste då med. Och man vet ju vad som händer, o framförallt att det inte händer nå neråt åtminstone på vågen.. Men men..
Var skönt o kmma ut iaf.. Ut från byggnaden och den här atmosfären.. Se lite annat folk än de som ligger/jobbar här inne..
Men så klart så gick tiden snabbt även då.. Så han åkte hem sen efter åtta.. Så då var det bara jag, min dator, min säng o min ostadiga granne här igen..
Och får se idag, kanske blir lite besök. Får hoppas på det. Och sen imorgon kommer ju älskling igen.
OCh sen går vi ju närmare den där dagen oxå.. För varje dag som går. Blir lite nervös, men lite oxå för att jag vet vad som väntar mig efteråt. Och sen är det väl lite så, för att jag ska ju till Gävle den här gången. Åker dit på Onsdag. Så efter Tisdag kväll så har jag inte datorn. Så får vi se när det kommer inlägg efter det.
Blir när jag orkar det..

Tack än en gång för allt stöd.. Betyder massor. Ingen nämnd ingen glömd. Men jag vet att ni finns där och det är huvudsaken.

Jag har varit lite kluven ang det där med att lägga ut bilder.. Jag skrev ju förr, efter förra op, att jag skulle lägga ut bilder från sjukhuset då. Och från magen o hur den såg ut o så. Men jag vet inte. En del bilder är inte så trevliga. Visserligen så kan man kanske välja att inte ta de som är så LITE trevliga. Eller så kan de som kollar välja att inte kolla på dem.. Men jag vet inte. Är man intresserad av att se lixom?
Skulle va bra o veta vad ni tycker. Lägger inte ut om det inte är nån som vill se ändå.
Så hojta gärna till med en åsikt.

Ha det bra vänner idag. OCh ta det lugnt i solen, om den är framme.  var rädd om varandra.
KRamar i massor till er


Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Lägg ut bilderna små ifall du e osäker. så kan folk välja att klicka upp dom om dom vill se.

Skönt att du hade en bättre dag gumman.

Kramar

2010-07-12 @ 14:16:36
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: J

ja vill se, skriv och varna känsliga tittare, så väljer man sj ...

2010-07-17 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0