Usch ja

Ja då var ännu en gastroskopi förbi.. eller ja egentligen inte. då den inte fullföljdes, utan nä jag ska torteras en gång till.. Ja för det är precis vad det är. Tortyr, de kör ju ner en lång slang i halsen på mig.. Inte med min vilja precis. Man tycker att det måste finnas andra sätt att kolla detta på.
Men men jag fick iaf ny medicin när jag var där. Som jag har börjat på nu. o Käkar bara flytande ett par dagar tyckte han. Så det gör jag. Jag är en duktig patient, jag bara ställer frågos, men säger inte emot när jag får svaren. oavsett jag är emot eller inte..
Men medicinen är bra. Känns bra än så länge fast jag inte käkat dem så länge. OCh det bästa av allt. Jag sov hela natten inatt. Underbart!
Så nu är det förhoppningsvis på bättringsväg,=)
Och på måndag börjar jag på praktik. Ska bli roligt. Komma ut o träffa folk o få vara "fin".
Inte för att man måste göra sig fin för att vara där, men det känns ju bra när man måste klä sig ordentligt o inte bara vara joggingbyxa o pjamas tjej, som jag kännt mig som på sistone.
O så ska jag äntligen få gå till körskolan, ha råd att ge dem lite pengar, o sen få köra bil:) Jag bara längtar. Och så ska jag ju köra med Tomas med nå tag. .Vi ska se om vi kanske kan göra det lite nästa helg. Blir ju inget denna helgen som kommer, det är en jobbe helg. Så då får vi komma på andra roliga saker att göra.

Och idag, tro det eller ej, Men jag är i städtagen.. Har redan bockat av lite av dagens planer. Känner mig nöjd. :)
Har vattnat blommorna, bäddat i extrasängen, renbäddat i vår säng, slängt våra sängkläder i maskinen, dammsugat i sängen. Ja det kanske inte va så mycket än, men klockan är ju inte så mycket heller :)
Nä det känns skönt när här blir rent. Och så vädrar ja lite, trots att det är lite kallt ute.. men man måste rensa luften här inne ibland.

Så nu ska jag nog fortsätta med det. :)
SKöt om er vänner, släktingar o famlijen!

Kramar på er


Jag älskar dig så mycket mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Du är såå duktig gumman=)



Kraaaaam

2010-01-27 @ 07:18:44
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0