Dagen efter.. God Jul:)

Ja då var julen över... eller ja aftonen iaf. Tänk att man ordnar med så mycket, detska köpas en massa, man ska se till att ta sig till alla. osv.. För bara en dag. Men så är den dagen oxå ganska härlig=)
Jag tillbringade dagen igår med min stora kärlek, mina tre helsyskorn, och mina fyra halvsyskon, mamma och hennes man  o hans mamma o pappa. Det var mycket trevligt. Vi åt god mat o fick många fina klappar=)
Och i morgon ska vi träffa andra delen av familjen. Som jag har saknat dem med.

I torsdags, lillejulafton, tog Tomas o jag o klev upp tidigt. Vi ville komma iväg så tidigt som möjligt så vi ställde klockan på 4, och fem om ifall vi skulle va för trötta. Men halv fyra var vi uppe båda två. Så då var det bara att äta frukost och packa bilen sen. OCh allt gick in, med nöd o näppe=) Och sen tog vi oss neråt i landet.
Tjugo över fem lämna vi vår parkering. Och det var jag som körde första sträckan. DEt kändes underbart att jag med kunde köra. Att vi lixom kunde turas om. Så två timmar körde jag. Kom bara elva mil på den tiden, men så var ju vägarna inte de bästa.
Så ja efter några stopp för byten, mat o toa. Så kom vi till ett snöigt Skåne vid sex tiden på kvällen. Resan gick bra tyckte jag, trots min ovana,(eller ja mindre vana en Tomas iaf) Och hala vägar o mycket trafik på en del vägar.
Sen kom Dennis, Lotta o Fia med. Så underbart att träffa dem. Dennis kör ju han å:) Stolta över oss :)
Så vi fyra syskon tillbringade större delen av kvällen här hemma själva då de andra i familjen var hemma hos barnens farmor o farfar.

Ja o idag var det juldagen. Får väl se vad som händer. Det sägs att vi ska få träffa morfar. Han kommer väl hit på kvällskvisten. Och sen ikväll eller i morgon bär det av till Helsingborg för att träffa de andra..
Och några dagar ska tillbringas där för att även träffa vänner o gå på väla osv :)

Hoppas mina vänner att ni haft en riktigt mysig jul.
Och ha en god fortsättning:)
Många kramar Cecilia


Jag Älskar denna mannen :)

Kommentarer
Postat av: mammafiia

Det var så underbart att fira med er gumman. Ses imorrn.

Puss puss

2010-12-25 @ 11:10:55
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0