Tillbaka till ny/gammal verklighet..

Tillbaka till verkligheten.. Ja detta har ju varit min vardag en längre tid att vara hemma o va sjukskriven eller arbetslös. Och vara hemma ensam. Ja Tomas började jobba i måndags. Har väl gått bra. Men han hade ju så klart gärna varit hemma ett tag till. Men vem had e inte det. Och sen fick vi ju inte så mycket gjort under hans semester.
Tyvärr vart det mest turer till sjukhus..:( Och den inbokade två veckors resan fick ju ställas in. Jätte tråkigt. Men fick jag välja så hade jag ändå valt det så här. Som det vart valt till mig. Att bli frisk. Två veckors semester hade så klart varit underbart, och få träffa släkt o familj. Men inte värt lika mycket som att få bli frisk.
Vi hann ju med några små runder som bilderna i inlägget före visat.

Och häromdagen var jag tillbaka i hudik på två inbokade besök. DE var givande. Sen blev jag hämtad av Tomas morbrors tjej, Marianne. Var så längesen vi sågs. Så jag tänkte lika bra o kolla om de gör nåt när jag ändå var där uppe. Och det gjorde de inte. Så då kunde jag komma dit. Det var trevligt. Tillbringade eftermiddagen där. Med henne och små tjejerna!
Sen efter morbror Lelle kommit hem och vi ätit alla så åkte vi iväg. De skulle köra mig hem då de samtidigt skulle ett annat ärende. Så då passa vi på att åka in o hälsa på Tomas mormor. Var lite jobbigt att hon är så förvirrad. MEn var ändå skönt att få hälsa på henne. Det var så längesen jag gjorde det. Tomas och dem var ju iväg nån gång när jag låg inne.
Sen direkt jag kom hem så stod Tomas klar o vi åkte till Sara o Dan. Han ville ha hjälp med nåt, och jag mös lite med Sara o Minea.
Vart ännu en sen kväll. Trots att Tomas o jag sagt hela veckan att vi ska lägga oss i tid så att han årkar med jobbet och nån fritid.

Idag ska jag om en stund ner till Hälsocentralen en snabbis. Ska kolla till mitt sår. Vill vara på säkra sidan då det inte gick så bra förra gången. Även om det verkar se finare ut den här gången. Allt verkar ha blitt bättre den här gången. Och det är vi glada för. Men önskade så klart att man kunde besparat mig mycket den här våren och gjort det tidigare o på en gång. Men men. Är ju tacksam idag att det är bra.

Får se sen vad helgen bjuder på. Det är ännu en ledig. Skulle vilja städa i källarn.. Men jag kan ju inte lyfta nå än. Så jag är inte til så mycket nytta då.. Så får väl vänta ett tag till med det.

Ska snart äta igen.. Tycker inte att jag gör annat. o så tvättar jag. o hörde att den vart klar nu. Så ska ta o hänga den.
Men ha de gott alla goa!!


Älskar dig mest Finaste <3

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

FYY fan va du är underbar gumman. Din kommentar i min blogg gjorde mig så glad=)

Saknar dig massa.

Synd vi inte bor nära så vi kunde varit uttråkade tillsammans om dagarna haha



Kramar

2010-08-07 @ 07:34:55
URL: http://www.fiiias.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hej!

Ja, här i Ängelholm har vi ljusfest varje år. Kul at ni har det i Bollnäs också!

Tittar runt lite hos dig. Shit som du har förändrats nu efter operationen, kul! :)

Kram kram

2010-08-12 @ 09:47:14
URL: http://www.skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0