Onsdag....

Ja idag är det Onsdag. Det är vackert väder ute, till skillnad från igår när det bara regnade hela dagen.. o inte verkade då finnas nån ände på det=) Men tydligen.. Efter regn kommer solsken=)
IDag blir det en tur till Gävle, för att träffa Madde o hennes dotter. Ska bli kul o träffas, då vi än så länge bara träffas på sjukhuset=) SKulle vara kul o träffa Micke med, men då han jobbar så får det bli en annan dag. O då tar jag med med gubben ner en annan dag istället o hittar på nå med dem.

Igår hade vi återträff med gruppen på Hälsocentralen som jag gick med i våras. DEt var kul o ses igen, synd bara att vi inte var fler som kom.  DAgs för ännu en träff i morgon.
Och så drar det ihop sig mot helg. Och vi längtar självklart till det=) För äntligen ska vi få åka iväg o göra nåt bara för oss själva. Vi ska kryssa=) Till Finland en runda. Så vi hoppas på fint väder så klart=)
Kan inte påstå att vi har haft särskilt tur med det förut på våra kryssningar. Så vi håller tummarna.
OCh igår letade jag efter kläder. Med den ständiga kommentaren " jag har inga fina kläder". Men vi kom fram till att jag har för mycket fint o hade pga det svårt att välja. Men med älsklings hjälp kom vi nog fram till några ombyten=)

Och ja, jag förtsätter att gå ner i vikt tydligen. Det sa läkaren att jag kunde göra juh. Så jag var väl beredd p ådet. Men sen han sa att jag kan ta ut min spiral när jag är stabil i vikten så längtar jag så klart efter att bli det istället. Men gläds självklart åt varje kg jag minskar.
Vägde mig nyss och har nu gått ner hela 40 KG. Och det är inte klokt. JAg trodde aldrig i min vildaste fantasi förra året att jag skulle sitta här 40 kg lättare ett år senare. JAg trodde visserligen heller inte att jag skulle behöva vara dålig i ett helt år och genomgå två operationer inom loppet av två månader. Så livet är oförutsägbart. Vad som helst kan ju hända.
OCh det har jag verkligen lärt mig under den här sommaren. Att man ska verkligen ta vara på tiden man har här. Ta vara på sina vänner och dem man älskar.
Glöm inte att tala om för den du älskar att du älskar honom/ henne. I morgn kan det vara för sent.
Inte meningen attlåta nedstämd, det är inte alls så det är tänkt. Bara menar att man ska njuta av livet och vara med sina nära o kära. OCh låta bli o bråka, o ignorera o tjafsa om små saker.
ÄLska varandra istället så blir livet mycket trevligare.

JAg älskar min Tomas, över allt annat. Jag har vetat det sen jag träffade han första gången. Men det har förstäkts under den här tiden. Då han har visat sidor, som jag bara kunde hoppas på att han hade=)
Och jag hoppas att jag en dag står som hans hustru, och att det inte tar alltför lång tid innan dess.
Jag längtar oxå till jag får föda hans barn. OCh leva mitt liv tillsammans med honom är min största önskan=)

Ta vara på idag, Skjut inte fram allt tills i morgon. En gång kanske det inte finns en i morgon!!

En stor kram till mina vänner. TAck för att ni finns. Är så stolt att ens få kalla mig eran vän=)
Hoppas vi ses snart, så snart som möjligt iaf. Lite svårare för vissa det vet jag juh.
Och det var ju trist att vi inte kunde åka ner nu i sommar. Men det kommer fler gånger. SEn är ju ni där nere ( och ni andra med så klart) jätte välkomna att hälsa på oss med=)

Nu ska jag göra mig lite frukost=) HA det toppen o sköt om er o varandra.
Många kramar



Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Man kan aldrig veta vad som lurar bakom nästa kurva.

Man ska ta vara på varje minut=)

Dock e man inte så bra på att göra just de haha

Ses snart.

Kraaamar

2010-08-25 @ 12:33:53
URL: http://www.fiiias.wordpress.com
Postat av: Mala

Jag blir helt tårödg när jag läser ditt inlägg för det är så sant. Folk tramsar bort sina liv o relationer allt för mkt. man har bara ett liv att leva. Jag är så otroligt lycklig för din skull att du är så lycklig. O hälsa thomas att jag är såå tacksam att du hitta honom för han gör dig så lycklig. Ni är ett levande bevis på kärlek ni 2

2010-08-29 @ 09:50:41
URL: http://mala85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0