Järvzoo idag..

Har precis kommit hem efter att ha varit på Järvzoo några timmar. hade perfekt väder idag. Fick nog se de flesta djuren. Men gud vad tungt det var att gå upp för.. Men faktiskt nerför oxå för då måste man ju hålla emot. Men det var skönt att få röra lite på kroppen.. o anstränga de stackars benen lite=)
Kanske kan lägga ut lite bilder därifrån sen.. Om jag inte glömmer det...

Nu blir det snart iväg o äta lite.. Tror jag är sugen på korv o mos=) Ovanligt eller..... inte..=)
Men det är gott.. Och nu måste jag inte ens äta det längre.. Men gillar deT=)

Tack vänner för varmande kommentarer i förra inlägget, men oxå alltid annars.. Betyder mycket de ni skriver..
Och Karin, jag vet. Och det är desamma för dig. Tack för att du finns.!
Tack mina vänner för att ni finns. Och för allt ni säger peppar mig verkligen=)

Och Åsa, tack för den fina kommentaren. Det är ett nytt sätt för mig o se det. Smart tänkt. Och det är ju helt sant. Ska verkligen tänka i den banan. Kanske lättar lite på känslorna i alla fall=)

Nu ska jag gå o se om gubben är redo att åka.
Hörs o ses.. KRam på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0