Sjuk....skriven..

Ja back again.. Känns som att man är hemma på permission, och man vet inte hur länge den varar.
Har åkt in och ut på sjukhus på senaste. OCh jag är hemma nu.. Men bara väntar på ett samtal eller ett brev, som säger.. Sjukhus igen...
De har skickat remiss till Hudiksvalls sjukhus nu istället. De ville se om de har nåt annat förslag på åtgärd. Så vi får väl se då...

Har haft familjen här i helgen. HAr haft myspys. Och så klart fullt upp :) hehe.. Men det är ju roligt tycker jag..
Hoppas ni haft en bra påsk...

Måste nog äta lite nu... MAn måste äta ofta när man bara käkar flytande.. Vilket jag måste skärpa mig med.. Har slarvat för mycket i helgen..

Så nu väntar vi.... o väntar...
Så uppdaterar jag när jag vet nå mer...!!! Ska försöka göra det lite oftare...
Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0