Inlagd

Ja då har jag tagit in på hotell igen.. Med bra service o allt=)
Har eget rum med tv=) Som ni märker med min dator oxå..=) O så mobilen då.. Så man kan prata med älsklingen på kvällarna.. o Syrran på dagtid=) hehe

Sitter nu o kollar på halv åtta hos mig.. Och de lagar såå god mat.. MAn blir helt sugen.. Och jag fastar...
Har dropp.. Ska ta lite prover i natt o i morgon bitti. Sen får vi se vad de säger.
Vet inte hur länge jag blir kvar här..  Beror väl på vad de hittar för fel på mig.. Om de hittar nå.. Och vad de i så fall gör åt det..
Men det funkar ganska bra här.. Fattas bara min egna sköna säng. Min underbara Älskling.. Och en massa god mat.. Så hade jag kunnat vara här ett tag=)

Saknar dig nå otroligt mycket ska du veta.. Älskar dig mest!!

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

När du e frisk ska ja laga nån good mat åt dej gumman.

Du e sååå duktig som fixar detta. Och du vet var ja finns om de e nåt.

Puss och kram hela dan

2010-04-26 @ 20:44:30
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0