Tagiskt kändis (dött) år...

Ja visst har det varit så.. Läser om den ena efter den andra, den ena mer väntade än andra, dödsfallet av kändisar.

* Michael Jackson - Sorgligt, oväntat o väldigt chockande.
* Patrick Swayze (dirty dancing stjärnan) -  Väntat(då han var sjuk.) Men så klart sorgligt.
* Ulf Larsson - (för mig iaf) oväntat o sorgligt.
* Stephen Gately (Boyzone) - OVÄNTAT, CHOCKAD O LESSEN

ja det här är iaf de som jag minns som lämnat jorden det här året. Kanske fler.. Men ändå.. En del av dem är unga, inge tendenser till sjukdom. Eller unga o sjuka föt tidigt.
Jag blev väldigt paff när jag nyss satt o läsa på aftonbladet att Boyzone sångaren Stephen har avlidit. Det gjorde lite ont i mig. 33 år gammal..
Ja finns väl inte så mycket att säga mer än Vila i Frid. Må ni ha det bra nu!  Och Många kramar till era nära o kära..!

Ja lite tråkigt inlägg men får väl ha sånt ibland å.

Vi har iaf glädje o kärlek i minnet av er!

Kommentarer
Postat av: Mala

Livte är så oberäkneligt :(

2009-10-11 @ 18:25:01
Postat av: MammaFiia

Fan va orättvisst livet är.

Kramar

2009-10-13 @ 10:33:34
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0