Lite glädje...

Ja man får väl lägga in ett lite gladare inlägg nu efter all dysterhet..
Har nästan precis kommit hem.. det blev ännu en lång dag hos svärmor.. Vi håller ju på att göra om lite här hemma.. visserligen så blir en del som vi haft det förut.. men vi insåg att vi är mest nöjda med det.
Så Garderoben o två sängbord åkte ut. O svärmor ville ha dem. så det va först att montera ner garderoben hemma, sen köra hem den till henne.. bära upp alla sakerna för fyra våningar o sen bygga ihop den igen.. o vi fick kämpa lite med den igår o idag. Men nu är det iaf nästan klart.. lite ihopplock o sånt  i morrn.. o upp med en byrå..
Sen blir det klart.. o det känns så skönt..
Jag vill ju egentligen flytta.. men det går ju inte bara att göra det sådär.. o höja sin hyra med 1500 kr. när jag inte har ett säkert jobb. så då gör vi så här så länge så är jag väl nöjd ett tag :)
Men vi har bestämt oss för ännu en förändring som vi pratat om såååå länge.. Och jag velat lika länge.. Men nu äntligen, vill han göra mig lite glad så nu så.. Nu ska det in en TVÄTTMASKIN i mitt HEM! Det ska bli så j**la underbart! Jag längtar så....
Men nu är det väl ändå dags att sova.. Ska ju få jobba i morrn.. Ska bli kul..
Visserligen för tråkigare omständigheter. Men jag är ändå glad att jag får jobba, och att jag får göra det där.!
Så ni fyra som är ledia i morrn. Jag tänker på er! Ni andra, vi ses.. o vi har en toppen dag=)

Så alla andra.. Ha det toppen.. Sköt om er o glöm inte. ÄLska som om varje dag vore den sista!

Puss o KRam

Ps. MinTomas är den bästa man kan ha,...Älskar han så mycket..Tur att han vet det redan då :)



Ses snart alla mina älskade syskon o syskon barn.. eller ja snart o snart.. SAknar iaf er tokmycket.
O till jul ska vi tillbringa mycket tid tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Så kul gumman=) Slippa springa i tvättstugan.

Saknar er såå mycke.

Kramar

2009-10-15 @ 11:36:08
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: simone

tack för din kommentar cila:) läser din blogg alldeles för sällan tyvärr (som med alla andras) måste skärpa mig!

jättefina bilder!

Tur Tomas har dig! å tur du har han!

ni är fina tillsammans!

2009-10-16 @ 22:23:33
URL: http://simone20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0