hej,,

Ja här sitter jag..Helt ensam och har så tråkigt..
DEt är så tråkigt att vara arbetslös.... Men samtidigt fullt av möjligheter.. Det finns så mycket som man kan göra.. som man vill göra.. som vissa människor skulle vilja hinna med.. men inte gör det för att man jobbar hela dagarna..
Jag kan städa, promenera, träna, simma, gå på stan. Ja det finns som sagt en del saker jag kan göra.. men inte gör..
Me nu ska jag nog klä mig och pallra mig ut..

Annars är väl allt som vanligt här kring, jag jobbar när jag är som tröttast, jag är arbetslös när jag är som mest utvilad. Jag simmar o försöker få lite rutin på träning o mat.. Ja just det mat.. kanske ska äta lite snart.. va ju ett tag sen frukosten...

En före detta kollega till mig har somnat in.. nu är hon utom all smärta och har det bra.
Men vi saknar henne mycket och hennes skratt finns alltid i våra minnen.!!

Nu blir det mat o kläder..!
Sen ut..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0