Söndag igen=)

Ja då kör vi tredje gången gilt då... det är väl f*n helt otroligt. Två gånger har sidan stängts för mig.. så jag var ju nära att ge upp.. men nu vet jag varför så då gör vi inte det misstaget fler ggr.

Ja just nu håller jag på att tvätta. tråkigt, men måste ju göras. gud vad jag längtar till jag har en egen tvättmaskin hemma. Får hoppas vi kan sätta in det snart.

Tack så mycket för alla gratulationer till min födelsedag. Och Jätte mycket Tack till Fia, som ordnade, och Hennes vän Susan, som utförde, för min fina nya design på Bloggen. Jag tyckte det blev jätte snyggt... Tycker inte ni?
Jag är hel nöjd. SÅ jättte MYcket TACK!

Euovision igår.. Några synpunkter på det?
Ja jag såg på det. och tyckte faktiskt att där var ganska många bidrag som var bra. Även dem som vann. Så jag får väl säga att rätt låt vann. Även om jag skulle bli glad också om det var några andra som hade vunnit.
Jag gillade bla. Norge (som då vann. GRATTIS) , Azerbaijan, Grekland, Danmark, England, turkiet, ja där va några som jag tyckte hyfsat om. Minns inte rikitgt alla heller. Men jag tänker inte gå o kolla heller.. för det är det jag har gjort nu två ggr. så att sidan stängdes..! 
Men man kanske ska yttra sig lite om Sverige med.. Jag vet inte. Klart att man skulle bli glad om Sverige vann nån gång igen. Det var ju ganska längesen sist. Men det pratas ju på alla möjliga håll om att Sverige inte har råd att hålla i eurovision. MEn jag vet inte.Om det nu är så. Röstas de fram dåliga artister som ska tävla för Sverige då med flit. eller hur går de till? Fattar inte. för jag trodde att det var ett tittarröstnings program.
Nu säger jag inte att Malena är dålig, för det är hon inte. Men Jag tror att vi kunde haft lite andra chanser med någon annan av våra svenska finalister.  men men nu är det slut för den här gången. Bättre lycka nästa år, får vi väl hoppas. Även om jag har tappat hoppet för den här tävlingen..

Norge efter vinsten i eurovision :)

Imorgon är det dags för vårruset i Gävle. Som jag ska gå med mina kollegor. Ska bli jätte trevligt. Hoppas man inte tappar orken för tidigt bara.. och min största rädsla är ju att man ska behöva gå på toalett mitt i loppet där man går. Knip igen då får jag nog intala mig själv=)

Hmm.. ja annars är det väl inte så mycket som händer.Man jobbar på..!
Har ju föresten fått reda på nu att jag får jobba till slutet på Juni! Känns ju toppen det!
Och sen verkar det som, har inte hört det rätt ut, men tror att det är så att jag får sommarjobba med, två veckor som jag önskat.!

Nu är det dags för tvätt igen. Så ha det gott o sköt om er!!
Många KRamar o pussar till vänner, släkt o familj!
O mest pussar till min älskade sambo, som jag visst inte nämnde alls den här gången, då får han va med på ett litet hörn här då. Älskar dej mest! ÄR så glad att jag har dig..!!

Saknar er mina små mysisar! Stora systers älsklingar..
Saknar så klart mina syskonbarn o mina andra syskon med. men hittade inga bra bilder på er=)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag höll på Finland faktiskt :S Och de kom sist :S Men nästa år bojkottar jag det :S Hoppas allt e bra med er... KRam

2009-05-17 @ 16:39:50
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

vassego gumman=)

Ha en underbar vecka=)

Puss

2009-05-17 @ 19:52:14
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: frida hjelm stenfors

det var faktiskt ganska många bra låtar i år.. men jag tycker inte att norge var så bra så att den skulle vinna...

2009-05-23 @ 02:45:02
URL: http://fridahjelmstenfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0