snart födelsedag

Ja det börjar ju faktiskt närma sig min födelsedag. På Tisdag närmare bestämt. den 12 maj. ja det var dagen då jag kom ut flygandes med en väldig fart, 1986. Ja snabb huvudräkning nu då så kommer ni på att det är 23 jag fyller. Tänk vad åren går fort. Brukar tänka på andra som är i min ålder vad de gör nu o hur långt i livet de kommit. o hur andra i min omgivning som är äldre hade det när de var i min ålder.
O jag kommer ju fram till att ganska många, men långt i från alla, Har eller hade ett eller flera barn vid 23 års ålder=) en del till o med vid 22=) men men så är det.. jag går min egen väg. o tar saker o ting i min takt.
Jag har Tomas. Han är ju underbarast av allt o allla. så att Ja kan vänta ett tag till.. tills vi känner oss redo tillsammans.. sen kommer det nog komma nåt kärleksbarn, får vi ju hoppas!!
Men men nog om det.
Idag fyllde även Tomas storebror år. Han fyllde hela 29 år. *stor kille*
Han var hos oss i helgen så att han fick paket på sängen av oss i morse. Sen på eftermiddagen så åkte vi hem till deras mamma. där bjöds på smörgåstårta... som ju är sååå himla god. man äter sig mer än mätt på den lätt=)
Men inte nog med det.. i o med den här kommande födelsedagen som jag då inte tänker fira, med gäster, mitt i veckan så fick även jag paket.  Av Mamma deras o Mormor deras... TACK så jätte mycket för alla fina saker.



O så för lite mer än en vecka sen så var min mamma här och hälsade på. Då fick jag vara med mamma, mammas man o mina härliga 4 (av 10) syskon i typ tre dagar.. hel mysigt.!
Och även då fick jag paket.
Fick då två fotoalbum och en wokpanna av dem. så nu blir det väl att woka o äta nyttigt=)

                        
Tomas o jag på Maj kase                     Mamma med familj var oxå med. Trevligt!

Nu ska jag ta o lägga mig för jag ska ju jobba i morgon. o klockan är som vanligt aldeles för mycket..
men men inte mycket att göra åt det mer än att försöka att inte låta de bli ännu senare=)
 Jätte många kramar på er!

Skulle lägga in bilder med men de funka visst inte.. så jag får försöka i morrn istället!

Nu ligger några bilder iaf.. inte så mycket jag vet,,, men de får väl duga..


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Hej gumman. Ja imorrn e det din dag=)

Önska ja kunde va där med dej och fira lite=)

Saknar dig.

Kram

2009-05-11 @ 12:18:39
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Susan

Smyger in lite så här och grattar dig på födelsedagen och hoppas att du är nöjd med designen.

2009-05-12 @ 18:52:57
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis på dig gumman!!!!! Kram kram

2009-05-12 @ 21:58:01
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Lillan

Grattis i efterskott! Då är vi född på samma dag du och jag fast jag 22 år tidigare:))

2009-05-13 @ 09:52:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0