tvätt o en massa annat

ja idag har jag jobbat!! och sluta tidigt.. skönt det när man har massor med saker att göra.. håller på att tvätta nu.. o så har jag vattnat blommorna sen ska de dammas o städas o så innan torsdag så vi har ju i morgon med på oss..
o så ska vi åka o simma lite ikväll.. ska bli så skönt.!! är ju helt underbart  vara i vattnet=) gör ju inte direkt ont nånstans heller när man simmar!!

så sitter jag här en stund  o kikar lite mellan tvätten!=) o har ju lyckats spara på oss så mycket så det vart väldigt mycket nu.. visserligen så var typ två-tre maskiner inte helt fulla.. men jag sorterar ju i olika o då blev det sju maskiner.. skit drygt..! men så klart sängkläder tar ju en del plats det!

o sen la jag ju in en fin bild(enligt både mig o andra tydligen).. och tack för kommentarer..
jag fick även en kommentar av den som glömt (eller låtit bli) att skriva sitt namn.. där strå bara anonym. så om du läser detta oxå och vet med dig att du kommentera mitt förra inlägg "dop idag" så tala gärna om vem du är.!
så man vet=)för tydligen så  har jag skrivit något till dig innan.. men vet inte var!

nä nu kallar tvätten på mig.. men ha det så bra!!!


förresten.. har ju inte sagt varför jag ska städas till på torsdag..
En del av min familj kommer ju upp då.. ska bli så härligt att träffa er igen!!! men saknar er alla.. även ni som inte kommer nu!


men ha de gott!!!
kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Det va jag som skrev, är 100 % säker på att jag skrev mitt namn, konstigt! I alla fall...ska bli kul att mina små söta kusiner kommer..ha de bra på simningen, kramar

2009-02-24 @ 19:53:33
Postat av: sofie

Fiina Fiina NI=)

2009-02-24 @ 22:31:30
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0