sjuk....

ja tyvärr så åkte jag dit med.. säkert bara för att jag alltid säger att jag klarat mig.. jag blev magsjuk natten till tisdag.. o på morgonen toppades det med det värsta jag vet..!! men de va skönt ändå att de kom upp.. hade legat o tryckt i magen hela natten tyckte jag... den natten då jag typ inte sov nånting utan bara sprang på toan hela tiden..
så det var ju bara att ringa till jobbet det o tala om den tråkiga nyheten.. var ju inte så uppskattat.. men vad förväntar man sig.. o så var de ju till råga på det fler som va sjuk.. usch.. hoppas vi alla är friska nu iaf.!
Ja jag fick då iaf vara hemma idag med.. var ju tvungen att äta ordentligt.. o bli bättre i magen.. så idag har jag varit hemma med... sovit aldeles för länge så jag somnar väl inte i kväll.. har inte varit ute i det fina vädret och har typ faktiskt inte gjort någonting alls.!
bara varit hemma o donat lite på datorn..! igår var det teven hela dagen o datorn var knappt på förrän Tomas kom hem.. o idag var det datorn som var på hela dagen o inte teven.. hmm.!
men men har man inget bättre för sig så.! har ju inga barn heller elle nå sånt att ta hand om mer än mig själv. så vad gör det egentligen om man har en sån dag när man ändå tvingas vara hemma från jobbet.. o gud vad tråkigt det blir.. dag ett är väl okej.. men två.. usch.. finns ju inge o göra.. ändå lyckades jag fördriva tiden vid datorn hela dagen.. hmm=)

Ja och nu ikväll så skulle det har varit skönt med en promenad.. men nä.. det var visst -13 grader.. så hoppar nog de ikväll ja.. får väl ta o njuta av kvällen tillsammans då istället.. o Hoppas att det går bra för bollnäs på bortaplan idag... så att gubben är glad resten av kvällen..!

nä ska väl ta o gå i duschen sen sätta mig i soffan en stund med älsklingen min!!

Ha det bra alla.. o krya på er om ni är sjuka..
KRamKram

Kommentarer
Postat av: sofie

Skicka lite minusgrader till mig gumman haha

2009-02-11 @ 22:25:48
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0