Ja då var det ännu en söndag

ja jag vet jag har inte uppdaterat på hela veckan.. men jag har jobbat. o så har de varit bandy o sånt.. så jag hinner lite dåligt..
Men har iaf som sagt jobbat hela veckan.. har varit ganska lugnt hos oss faktiskt...
Och så var vi på bandy i onsdags... men det var inte så roligt.. det var första matchen sen uppehållet då det var VM.. som ju Sverige tog hem... det var roligt.. Vi i från bollnäs hade ju med en spelare där.. Andreas Westh... fast vi hade ju tre till spelare med i VM men de spelade för ´Finland...
Men iaf.. det va som sagt inget roligt på bandyn.. de spelade så tråkigt..!! tar ledningen med 1-0 i början av andra halvlek.. och sen bara typ 20 minuter senare står det 1-5.. det var lite tråkigt..! Men sen gick det ju bättre på fredagen när de spelade borta.. Mot Motala.. där de vinner med 5-0.. och det va ju bra!!! tänk om de kunde spela så hemma med så man tycker det är kul och gå dit...
och idag är det dags igen.. hemma... hoppas på bättre spel=)
och i fredags så var vi o storhandlade...... behövs ju det med ibland.. men man ställer sig i kassan med lite oro i magen.. men det blev inte så farligt denna gången heller... *pusta ut*
annars var det en lugn fredag.. man va ju så mör efter veckan då vi typ inte en enda dag la oss tidigt... och så hade jag öppnat.. så man var uppe sen fem..! men men.. jag sov ju gott sen=)
och lördag.. fick vi sova ut.. gud va skönt de var..!! sen åkte vi ut o handla lite.. till dollar, rusta o ica.. skulle egentligen ha bakat men det blev lite för mycket sova..så det ska jag göra en annan dag..!
och sen på kvällen åt vi tacos... så gott=) o sen kom lelle o hälsa på.. o senare kom Maria, Dan o Sara.. så vi såg alla körslaget här hemma hos oss.. det var trevligt... och mysigt...
Och så var det ju Roligt.. för det stod ju mellan team Hanna från Bollnäs och Team erik från Uddevalla..!! Och vi röstade tok mycket på vår Bollnäskör... Hanna=)
Och så vinner hon.. och det är sååå roligt.. man blir så glad och så stolt av att vara en Bollnäsbo :)
OCh när körslaget startade så hade jag aldrig vågat ana detta slutet... Så GRATTIS Hanna och Kören från Bollnäs!! Ni var ju Toppen!!!
och man ryser på hela kroppen bara man tänker på det=)
och idag är det söndag igen.. och jag har tvättat på morgonen.. blev så irriterad för den som tvättat före mig hade typ tvättat nå med massa hår på.. så nästan alla mina kläder är alldeles håriga.. så trist.. när man inte själv har några djur och är van vid att ha rena kläder efter man tvättat i tvättstugan.. det är ju därför man tvättar.. men inte mycket att göra..
Men ska ringa till BoBo. i morgon o höra vad de skulle kosta för oss att få sätta in en egen tvättmaskin hemma..
så vi får väl se om det blir så..!!

och nu dammsugar gubben min=) han är ju bara såå underbar!!! o sen ska vi ju som sagt gå på bandy... o sen blir de väl bara att försöka komma i säng i tid.. o jobb i morgon!!!

o just kom ju på.. jag var ju med sara på ljusparty hos malin i torsdags.. det var trevligt.. och gud va många ljusdofter det finns..! jag köpte två olika..nå med apelsin o en med jordgubb o nåt.. men de luktade ju bara sååå gott.! så får hoppas de kommer snart!!

Men  ni får ha de så bra allihopa och ta hand om varandra.!!
OCh "glöm era bekymmer för imorgon kommer nya!"

Tomas jag älskar dig.. Du är mitt allt och utan dig kan man inte stå ut..! Du gör mig lycklig varenda dag man får vaknar bredvid dig i sängen.. och varenda kväll som jag får somna tätt intill dig.!!
Diu är det underbaraste som går runt på denna planet. och alltid ska det vara vi!!
PUSSSAR

och till alla er där nere,, jag saknar er!! tänker ofta på er!! och jag hoppas vi ses snart!!!!
kram från cila

gud vad man saknar den här tiden
Lilla Manda och jag sover i soffan.. det var skapligt längesen.. men gud vad man saknar den tiden.. Lilla Albin syns lite med benen där oxå=) ÄLskar er mina små änglar.. o er andra med som inte är med på bild så klart!

Kommentarer
Postat av: simone

vilken fin blogg du har! :)

de va mina svärföräldrars hund jag lånade:) . hur är det med er då?. vad gör du om dagarna då? . själv är man bara hemma å slöar hehe. närå ska väl städa lite å handla innan nova ska hämtas på dagis iaf.

kram kram

2009-02-03 @ 10:34:34
URL: http://simone20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0