hej Lördag

Nämen titta.. det händer nå stort.. jag skriver två dagar på rad.. har det hänt?=)  när tror inte det men det kanske beror på att jag inte haft något att delge.. men nu har jag en massa åsikter som bara måste ut..=)
Jag har nämligen sett på melodifestivalen ikväll..
Där var några väldigt bra tyckte jag.. Alcazar, Scotts, Nina och Marie.. för mig självklara till final och andra chansen.. men så blev ju inte fallet.. åtminstone inte för två av dem..! att de två bästa möts var ju synd.. så att de inte bägge kunde gå till final.. men det gjorde lixom inte så mycket.. alcazar var ju helt klart bäst ikväll.. så de förtjänar en finalplats... och där fanns ju iaf ett hopp till..
iaf en liten stund.. när de säger emilia, så tänker jag okej.. det stod ju mellan de tre tjejerna så.. men måtte det ju bli mot nina... men nä.... hon ställs mot den dåligaste låten jag har hört i det här samanhanget någonsin... Carros... så nån av de skulle till final o nina vart utan..!!
Som tur var så blev det iaf emilia... men jag menar.. hur fasiken röstar folket???
Var det rättvist att stänga så tidigt efter sista egentligen?? kanske inte marie hann få så mycket röster som hon förtjäna.. men men nu är det över för ikväll.. och jag är faktiskt ganske så besviken.. men vad kan jag gnälla om egentligen.. ja har ju inte röstat ikväll...!!
Vi har röstat så mycket på körslaget nu i sju veckor.. så nu får det vara nog..... det var ju på Linas (som var med i alcazar nu ikväll) syster hanna som vi röstat fram i sju veckor.. till vinst i körslaget som var så kul!! man blir stolt.. lika stolt är man ju över alcazar där som sagt en tredje del är från Bollnäs=))
men även nina som var så bra ikväll är ju från Bollnäs..=)
men men nog pratat om det.. nu gick de som det gick.. men det här var min åsikt!!!

Idag blev vi bjuden på tacos hos svärmor... hon ville vi skulle åka bil till bandyn.. så vad gör man inte.. det var ju gott med tacos.. o så snöade så det hade inte varit kul o gå iaf.!!
ja som sagt så var det bandy oxå.. det var en måste match för Bollnäs.. då motståndarna låg på lika poäng.. både före.. och efter matchen.. som spelades i en massa snöfall.. tråkigt.. för spelet blir så dåligt.. men de hade tusen chanser som de brände.. hade säkert lika många som domarna dömde bort.. fattar inte varför.. men så är jag inte så insatt heller.. men av att dömma av publiken så är jag nog inte den enda som tyckte att domarna gjorde MÅNGA fel ikväll.. tråkigt..! men men de förlora inte iaf.. och det var ju skönt!!!

och nu är det kväll.. o man har inte så mycket att göra,... inget bra på teven... så de blir kanske säng tidigt då.. kan ju hoppas.. fast ska inte tvätta på morgonen imorgon.. skönt det... slippa gå uppp tidigt.. fast visserligen så måste jag upp åtta o kolla så M gör det han ska då!! men kan ju hoppas att jag kan somna om sen.. för det gjorde jag inte idag..!! men annars får jag väl gå upp o baka eller nå=)

Men god natt på er!!! sov gott.. o ta det lugnt... var rädda om er och varandra..!!

SAknar er alla där nere!!

ÄLskar min Tomas!! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sofie

ANEJ jag kan för tusan inte va den enda som tycker petra mede va bra haha=)



Sov gott gumman

2009-02-07 @ 23:53:07
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0