Hej Fredag..

Ja det är faktiskt fredag idag.. och inte söndag.. som det har varit de senaste gångerna jag skrivit..!!
Jag ska åka och jobba om en timme.. har stängnnig idag.. Och Tomas skulle varit ledig idag.. för de måste skära ner på arbete på hans jobb.. så ska de va lediga varannan fredag.. men hans kollega ville byta så han är ledig nästa fredag istället.. lite trist när jag började så sent idag... men men... jag jobbar inte så länge på fredagar.. så vi har mycket tid nästa fredag istället..!
Och i veckan som gått så har vi jobbat.. o jobbat..!! känns de som.. men vi har faktiskt gjort en sak till... vi ska bara försöka göra det till en vana... Vi har simmat i tisdags:) det var så skönt..! är väldigt stolt över att komma förbi tröskeln.. den som fått en att skjuta upp hela tiden.. men hoppas bara som sagt att det fortsätter nu.. har ju inte varit så kul o varit ute o gått heller när det har varit så här kallt.. men de börjar ljumma till lite nu så man åtminstone kan vara ute..
Och igår så var vi hemma hos svärmor.. hon bjöd på mat.. brukar göra det ibland.. och man får välja själv så att man kan ju välja ett bättre alternativ.. men igår var jag svg.. jag valde inte det bättre.. det blev tyvärr en pizza.. *usch skäms*
men det får bli min ätardag denna veckan.. så på lördag så blir det inget!!! Måste vara hård mot mig själv där!!! annars kommer ju inget att hända med denna kroppen..!
I helgen är det jobb... så tomas hämtar han på vägen hem.. jag kommer ju ändå inte hem från vid halv sex ikväll...
annars är det väl inte så mycket som hänt eller händer.. melodifestivalen börjar på lördag så man får väl bänka sig då.. :) och ännu en Bollnäs tjej är ju med på tv en lördagkväll som behöver vårt stöd.. så det får vi väl hjälpa till med det..!

ja nu har jag gett er nå att läsa iaf.. får se om de kommer nå mer spännande i helgen..! !
men ha det så bra alla.. o njut av  livet.. det förekommer bara en gång...
och älska varandra....

Och min Tomas.. jag älskar dej.. varje dag..!! varje timme!! och varje minut!! Du är mitt allt... du är det underbaraste som finns och jag är så glad att jag har dig..!! vill alltid leva mitt liv med dig..

Många pussar o kramar till er andra.. min familj och mina vänner.. saknar er!!


en härlig sommarbild... gud vad jag längtar tills den är här..

Kommentarer
Postat av: Sofie

ooo va kul att du skrivit idag=) De märkte ja inte trots att ja snacka med dej hehe

Ha de bra ikväll.



Pussar

2009-02-06 @ 12:55:44
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0