dop idag

ja hejsan..
jag vet om att det var ett tag sen jag skrev.. men varje gång jag tänker skriva.. o kommer på vad jag kan skriva så antingen har jag ingen ork eller ingen tid.
men nu har jag vl både och.. eller iaf tar mig..=)
Veckan den har väl rullat på som vanligt.!! man jobbar=) hehe..
och jag har varit duktig o simmat o vi har motionerat=) och i förra helgen var det alla hjärtans dag.. då kom det en blomma till dörren... till min älskade sambo.. o undra vem som skickat den.. ja ..hmm.. har ju ingen aning *ler*
kanske hans sambo:)
o denna helgen så är det jobba... och så var det dop idag.. till tomas kusin.. hur mysigt som helst.. hon är visserligen 6 månader.. o vi tycker att hon är så stor till o döpas.. men men hon var fortfarande så liten o nätt o härlig.. ! jätte mysigt att få kramas lite med en bebis=) o ja man längtar väl lite extra då..! men vi vet ju hur det är.. det vet nog alla i min omgivning..! att jag längtar o vill.. men att jag väntar ändå!
det kommer när det kommer..!
o i morgon bär det av till bandy.. sista matchen skulle jag tro.. för de spelar om en slutspelsplats.. men avgörandet ligger inte bara hos dem utan även hos ett annat lag som för vår del gärna får förlora.. men man vågar ju inte hoppas på nå.. så därför går vi dit imorrn för säkerhet skull..
o mycket snö har vi fortf.. mysigt men det får ändå gärna snart bli vår!!!

nä nu ska jag väl till o göra mig i ordning för sängen..

O skickar mina varmaste kramar till Sara o Dan o hans familj!! tänker på er!! kramar massor till er!!

Puss o kramar till andra.. vänner, familj o släkten.. o min kära..!!
ÄLskar dig mest!!!! du är underbarast!!!

                    
                                            blomman sambon fick på alla hjärtans dag

en liten bild på mig(ego) från dopet idag! tyckte mig vara fin :)


o jag med lilla doptjejen.. jag kan ju säga (om det inte redan syns) att jag trivs med mitt sällskap :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Fina fina du=) Du kommer bli en underbar mamma i framtiden=)

Puss på nosen

2009-02-22 @ 11:39:50
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket, det värmer:) fin du va på bilderna:)

2009-02-22 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0