bilder

Ja just det.. glömde.. tänkte lägga in lite fina bilder som jag tog från balkongen idag.. längre ut kom jag nämligen inte.. så Manda.. den där snöängeln jag lovade.. får ta den en annan dag..!!


så här vackert ser det ut om man kollar från min balkong...


ja eller så här.. det är så himla fint asså


man vill bara ut o hoppa o leka i det.. gör en snöängel eller snögubbe som man kan stoppa morot i till näsa.. :)
eller till o med åka lite pulka i nån backe... vad härligt...

nä nu hör jag att min sambo städar i köket efter maten.. bäst att gå o hjälpa han.. han är ju så underbar... så ja skäms ju nästan att sitta här när han är där o fixar....

kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Fattar inte att du kan tycka om snön, jag hatar den och vill bara att det ska försvinna...

2009-02-12 @ 11:29:49
Postat av: Johanna

Tack för dem fina kommentarerna....

Är ju lika roligt att läsa eran blogg och se vad som händer hos er i Bollnäs.

Ja visst är han stor.... tiden den går så fort, det känns som att man inte hinner med riktigt... man tycker det var igår som han låg hos oss i famnen på bb men nu är han så stor och så himla duktig... pratar gör han ju jätte mkt och sjunger även , hans favorit är ju lilla snigel. hoppas allt är bra med er där uppe! Fina bilder på snön det ser ju så mysigt ut önskar att det var lite mer snö här nere så benjamin kunde få åka lite pulka!

2009-02-13 @ 09:32:39
URL: http://familjenjbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0