SNÖ

Ja vi har tok mycket snö.. Och jag bara Tok älskar det!!
Jobbat på dagis idag.. älskar det med=) o barnen bara älskar den här snön med.. Det är så härligt!!!

Lite bilder som jag tog igår.. Har kommit lite mer idag då de snöat nästan hela dagen..
O Tomas jag har fått skotta fram vår parkeringsplats idag.. men vi måste köpa oss en redig skotta.. eller va de heter.. en sån "spade" man skottar snö med..=)



De hade skottat upp en jätte hög på stan :)

Och när jag väntade på att TOmas skulle hämta mig så snöade det en del som ni ser=)


puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Jaja SKRYT lagom va!! Haha

Vi har med snö nu, riktig snö, säkert 10 cm=) Det är ett WOW ögonblick för oss i skåne haha

Kramar

2009-12-17 @ 08:48:58
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0