jobb och magkatar

Ja det är det de två-tre senaste veckorna har bestått av.
Jag började jobba vecka 30. Men fick jätte ont i magen efter andra dagen.. Hade haft det under helgen med. Men provade jobba iaf.
Men sen tisdagskvällen, trodde jag att jag vart magsjuk, men senare förstod jag ju att så inte var fallet.
För efter den kvällen gick det över tillfälligt. Men magonten kom tillbaka.
Jag skulle jobba två veckor, dvs tio dagar.. Men typiskt nog så skulle ju magen slå emot mig just dessa veckorna.
Så ännu en kväll kom "magsjukan" som jag då förstod att de måste vara magkataren. OCh sen ringde jag till hälsocentralen. FIck inte komma dit för att hon kunde säga på en gång efter mina symptom att det var magkatar.
Så jag fick åka ner till apoteket och köpa medicin. Och faktiskt. den hjälpte. Var hemma från jobbet en extra dag. men sen har jag inte haft ont. Så det känns bra.!
Tills igår. Har ätit lite i helgen som jag kanske inte borde gjort. Och sen skulle jag testa detoxen igår. Men fick tidigt ont i magen igen. Men testade ändå att ta en till när jag åt middag. MEn sen mådde jag bara illa.
Och "magsjukan" kröp upp. Inte trevligt... Så det var inte bra att börja med detox tabletter så länge jag har den andra medicinen. Har jag en känsla av. Så jag ska testa igen sen när jag slutat med magtabletterna.

Och ja nu är det då slut jobbat. för den här gånge. Man hoppas men väl på att man får jobba snart igen.
Men så länge blir det väl hemma dagar och besök på arbetsförmedlingen ska jag väl med hinna med.

Ska väl börja med att gå o duscha nu tänkte jag. Sen blir det en runda ner på stan. Måste lämna rapporten till passteam. så man får några pengar nästa månad :)

och bilderna får ni vänta ett tag till på.. Men kanske imorrn att jag kan lägga in några då. Ska kanske låna en annans dator då. för att lägga in dem på skiva o så..
MEn vi får se.
Hoppas ni håller ut.

Och med "magsjuka" menar jag kräkning. men tycker det är otrevligt att skriva om. så ni vet.!

Sköt om er o ta hand om varann.

KRamar o pussar

ÄLskar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Malin

ska tjata lite på Niclas så han tar sig för att kolla på datorn eran! (:

2009-08-05 @ 02:05:26
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0