hundpensionatet

Ja Hundpensionatet rekomenderar jag idag. Ja det är en dubbad barnfilm. Men den var härlig.
Såg den nyss.. Det var en hjärtskärande historia. den handlar inte bara om som ni hör, hundar. Utan om familj. att vara utan en familj. Attt bilda sin egen familj. Att Ta hand om varann, de man har.
det var så jag fällde en o annan tår, nånstans mot slutet.
Och nu när jag pratar med älskling om filmen efteråt, så säger han med att han nästan vart lite lissen i ögat(han uttrycker sig så), vid samma tillfälle som jag vart..=) Härligt att vi reagerar på lika saker.
Men absolut se den.. Man kan säkert se den på engelska med skulle jag tro. Men jag vet inte.
Och så håller jag på att läsa en bok som jag fått låna av Malin. Jag har redan läst typ 30 sidor. Och jag bara älskar den=)
ska sova snart. Men ha de gott.. Ta hand om varann!
Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Malin

det är en Grym bok! Läste den också rakt av, nästan som en roman! (:

2009-08-08 @ 15:45:26
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0