Hälsocentralen

Mår fortf som vanligt.. ingen ide att säga annat när nån frågar.. Magen är fortf inte min vän..
Så ringde jag tidigare  i veckan o fick en tid nästa vecka.. men kände igår att ja kan inte vänta tills nästa vecka.. så jag ringde dit idag o fick en tid på eftermiddagen.. Fick träffa en jätte bra läkare. Hon tog lite tester.. för att utesluta andra saker.. men hon trodde mest på magsår. Så det behandlar vi för nu då... Har fått tabletter som jag ska börja med i morrn då, de skulle tas på morgonen. Får hoppas de hjälper nu då.. Inte kul att sitta o äta den här tråkiga maten längre... Men får göra det ett tag till, o hoppas att den nya medicinen hjälper...
Annars är det inte så mycket.. Fortf arbetslös.. Tycker det är så tråkigt att bara gå hemma... Hoppas man får rycka in snart på nå vik, ja om magen nu tillåter..
Nu är det helg... Ledig helg.. Ska bli så skönt att bara få njuta av att få vara med min älskling.. Hoppas återigen på magen då så att man kan kramas ordentligt.. o ta igen all den "sjuka" tiden. Svårt att kramas mycket med en ond mage juh..

Men jag hoppas ni får en trevlig helg!!

Älskar min sambo, han är verkligen oemotståndlig.. o enastående. Det visste jag innan.. men jag ser ju det ännu mer nu.. Han tar så bra hand om mig när jag mår dåligt..
Men nu måste jag sova innan jag blir hungrig... gör ju ont de med..hehe..

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Malin

soppa! (: Gott och snällt mot magen (:

2009-08-15 @ 07:25:32
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0