Grattis Älskling

Idag blir min älskling, Tomas, 27 år=) Jätte Grattis till dig.
Får hoppas din dag blir bättre än vad den har startat.. Ja för den har inte startat så bra... åtminstone inte för min del.
Ja om vi börjar från natten, till din födelsedag.Då all varit underbart tills dess..  Mer om det snart.
En del av min familj var här för att gratulera Tomas. Och det var dags för dem att åka hem i natt. de åkte vid halv två. Och det är alltid lika jobbigt när de ska åka hem. DE må vara livliga, lyder inte alltid. Men det är så underbart att få vara med dem..!!
Saknar er så mycket ska ni veta!
Och så hade jag ju så ont i min mage... Hade ätit en massa som jag VET att jag inte ska göra, typ hela helgen. Det har blivit både starkt, fett, stekt och sött.. Typ ALLT som jag ska låta bli.. Så jag får ju typ skylla mig själv.
Men åter till natten.. Vi la oss typ när de åkt.. Var ju så trött, låg ju för länge o snacka natten till lördag.. o barnen är ju väldig morgonpigga när man minst vill det.. så det blev inte så mycket sömn.. 'Men sen vakna jag igen vid halv fem, mådde jätte illa.. trodde ja skulle *blö* men de slapp jag.
Sen sov vi ganska länge.... Skönt.. om man hade sluppit stressa sen då..
Och nu har de första gästerna kommit och gått. Fast de va typ kalas runt tre.. Men men..

Grattis Hjärtat=)

Ja annars om helgen då.. I torsdags så kom familjen hit, Pappa, Camilla, Fia, Albin, Amanda och Agnes.  Vi skulle överraska Tomas. Nog blev han lite ställd.. Men vi hann inte med at göra det med stil=) hehe..
Men det har varit härligt att ha er här. OCh Jag tok saknar er tok mycket! Och även ni som inte var här i helgen.  Och äntligen fick fia komma o se hur jag bodde.. och vi fick ligga o snacka till tre på natten om gamla minnen o allt.. jätte mysigt...
Vill säga, hoppas vi kan ses snart igen.. Men känns lite onödigt.. Vi vet typ när vi ses igen... Till jul.. O hur jäkla långt är det inte tills dess då... Men men vi får stå ut.. det har vi gkort förr..


You and me, Always and forever. Love u sis!!!

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Tack för en underbar helg hos er gumman.

Jag har kollat lite med biljett upp till er i oktober kanske=) Ville kolla priser så vem vet...=)

Puss och kram

2009-08-30 @ 20:48:10
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Jo du kan se och godkänna dom om du går in på arkiv och väljer kommentarer så finns dom där=) Och där kan du oxå godkänna dom.

Denna kommer ju oxå hamna där så du kanske inte ser den hehe men aj ska skriva till dig i min blogg.

Kramar

2009-09-07 @ 08:29:01
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Elina

Så fina ni är! :)

2009-10-08 @ 07:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0