Första dygnet...

som korthårig är avklarat... Och jag har fortfarande inte ångrat mig. Är super nöjd.
Tack för alla "va fin du blev"... va säger man.. uppmuntran... så heter det nog.. Har en förmåga att tappa ord.. Får nog käka lite mer vitaminer..
Men tack iaf.. Uppskattar verkligen de=)
Idag har varit en av de andra dagarna.. Jag mår bra på morgonen. och dåligt på kvällen... Äter lite dåligt för jag vet inte vad jag ska äta längre.. Är lite trött på korv nu..
Men har även tagit mig igenom ett tvättpass.. Kollat på tv ( disney channel är nya favvisen, men säg inte till nån, då blir det ju pinsamt) :)
O på kvällen fick vi besök.. Malin o Niclas kom på lite fika. DEt var mycket trevligt.!
Det tackar vi för=)
Och nu ska jag försöka få nå i magen igen.. trist.. men Älsklingen min (som btw är den bästa) har köpt lite nyponsoppa.. det gillar jag=)
sen blir det till o sova...
Men ha de gott..!!
Många kramar till alla mina vänner!! Jag vet att ni finns där o hoppas ni vet att jag finns här för er med.
Även om vi itne pratar eller ses så mycket som vi vill!!

Pusspuss       Du är den allra bästaste av de allra bästa!
                         Hittade många puss-bilder i jakten på en bild på älsklingen min=)

Kommentarer
Postat av: Malin

det var supermysigt att komma o fika, händer ju alldeles för sällan. tar ju varken mkt tid eller energi! så underbart att bara få ses och snacka lite en stund (: Kram

2009-08-11 @ 23:58:35
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0