arbetslös...

Ja jag har denna veckan försökt inse att det är så jag ska titulera mig(eller vad de nu heter)
Jag är helt enkelt arbetslös... Inte helt få kanske.. Jag är ju fortf assistent. Men det är så få, men behövda, timmar som jag jobbar. Mest Tomas som har timmar så. Jag tjänar inte så mycket på det... Och sen är det inget vardagsjobb juh.. så jag har inget att göra om dagarna.. Det är tråkigt.. Det suger att vara arbetslös. Lika mycket suger det att jag måste ju faktiskt ta mig ner på arbetsförmedlingen.. Har dragit mig för det hela veckan men insett att det är det enda rätta..
Jagprovade att ringa till deras kundtjänst. Som då är riksbetäckande. För jag tänkte att jag ville ju mest fråga om a-kassan. Men jag hade 75 före mig.. så jag kände att det är kanske lika bra att gå ner dit iaf..
Så i morgon är det då dags=)
Sen är det ju helg, men det märker ju inte jag av.. För vi ska ju jobba i helgen.. Så det blir nästan som att vända på steken för min del. Helg eller inte.. spelar roll.. Ja på ett sätt gör det ju det. Jag får ju ha Tomas hemma hos mig. Han behöver inte stiga upp tidigt för att åka iväg. Så det känns ju bra..
Och sen på Söndag ska vi på dop. Ska bli Trevligt!

Nu har jag precis klippt av älsklingen min håret. Han fick äntligen som han ville. Fast jag egentligen inte ville. Men det är ju hans kropp. Men han är så fin ändå.
Men han är så gullig.. Han gör inte som han vill ibland för min skulle.. tex. inte klipper sitt hår i den längd han vill. Men nu gjorde vi det iaf. För jag förstod, jag genomskåda han..hehe.. Klart han ska få göra vad han vill med sitt eget hår juh.. Så jag gjorde mitt bästa.. Och det blev ganska bra!!

Så nu är det väl dax o sova lite. Har varit sent varje kväll nu.. så tråkigt.  Kanske inte så mycket för mig som kan sova lite längre. men för älskling som måste upp vid sex... Staackare. Tur det är helg nu snart.

Men ha de bra o sköt om er!
Saknar er alla i skåne!
Älskar min familj mycket!
ÄLskar min Tomas oxå så mycket. Han gör mig så glad jämt och utan han hade jag inte varit den jag är idag!
Tack hjärtat för att just jag får dela mitt liv med dig!
Pussssar  i masssor

(första inlägget med nya tagentbordet, och jag fullkomligt älskar att skriva med det) =)

My everything *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0