arbetsförmedlingen

Ja då har man varit där nere ida då. Skrivit in mig. Men det ä ju som vanligt när man går dit. Man får höra typ samma sak varje gång. Ja "du måste ju sök jobb i hela landet." "du får ju söka jobb inom det yrket som du är utbildad." osv.
Så att det gick lika som förra gången tyckte jag. dvs bra. hehe
så nu ska jag bara vänta på a-kassa papper så att jag kan ansöka om det med nu snart då.. för vad jag har hört så kan det ta lång tid.
sen när jag kom ut från där o va klar så tänkte jag om ja skulle ha gått på marknaden en sväng. men valde att inte.
Men nu undrar jag ju själv varför. De hade nästan precis öppna, eller skulle. Så jag kunde ha åkt o ätit nå o sen kilat ner en sväng o kikat. DEt var toppen väder. Solen värmde så härligt.
Och vi jobbar i helgen så jag skulle ju inte kunna gå där då, med älsklingen heller. Men så ja jag får ju nu ta det, efter det beslutet. Så jag ringde o väkte Malin istället. åkte på ica en sväng. Tänkte även där köpa nåt att äta. men valde att låta bli, för jag tänkte att jag ska inte stanna så länge hos malin så jag kan åka hem o äta sen.
Men det var nog dåligt beslut nr två det idag=)
För när jag åkte hem därifrån typ tjugo i fyra efter nästan två timmars pladdrande med henne, vilket var trevligt. så var jag ju utsvulten. Och ja där är vi nu. Tomas har börjat på att laga mat. Så jag ska väl gå ut och hjälpa han lite.
Och nu kom han o bjöd mig på mina, gårdagens bakade, bullar,.... mums

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

det var väldigt trevligt att få främmande tycker jag! även om jag hade kunnat vara trevligare. och renare! haha, men kul att träffas iaf. kram!

2009-08-07 @ 16:42:47
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0