hej alla mina vänner

hejsan mina vänner och familj. ni som läser min blogg helt enkelt.
Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt dåliga uppförande. och det jag menar med det är ju då mitt förra inlägg ( som nu jag har raderat)
DEt var inte alls meningen att skälla på er så. Jag är bara glad att någon läser.. och det ser jag ju att ni gör. Klart är det ju kul med kommentar ibland. men det är inget måste o ni behöver inte känna er tvungna till det!
Jag skriver för att jag själv vill det. för att jag vill dela med mig av vad som händer i mitt liv här uppe. och framförallt då de som inte bor här ska få se lite bilder ibland o höra hur vi har det=)
Och det är ju kul att ni läser den=) så förlåt mig. o känn er inte pressade att skriva en kommentar om ni inte känner att det finns något att skriva..
Nog om det.!
Idag har vi varit ute och gått i det jätte härliga vädret. 1 timme och 45 minuter blev det. o det var skönt.. men ack så tungt på slutet.
Och nu är det tvättning på kvällskvisten. så trist.. men måste ju göras så man har lite rena kläder!!=)
så nu efter vi åt så har vi börjat med tvätten.. o så ska vi börja på att röja lite här. får ju besök till veckan.. ska bli så roligt=)
men städar riktigt gör vi nog på tisdag. för det blir så snabbt smutsigt igen. så ja jobbar bara måndag o tisdag denna veckan.. det var en kort en=) men sån vecka som ja hade för två veckor sen.. så tycker jag mig nästan förtjäna en kort vecka.

Ja vad har annars hänt då..
Ja just det.. jag har inte skrivit så mycket om att ja håller på att gå ner i vikt men det gör jag iaf!=)
Och jag tänker ju inte, inte förrän ja kommit längre ner iaf, skriva vad ja väger, utan bara hur mycket jag går ner.
Så sen jag startade "på riktigt" som ja känner att jag gjorde från detta årets start.
började väl se att att vågen ändrade sig nån gång i feb-mars tror jag.
Och iaf sen "startvikten" (detta årets vikt. har vägt mer i början av förra året)
Så har jag minskat, håll i er nu...... hela 5 kilo... och jag är sååå glad över det. och egentligen känns det som att jag inte gör någonting.. men det gör jag juh.. jag har ju varit ganska så flitig med mitt simmande efter jobbet.
Så just nu, idag, är jag ca 2,5 kg från mitt första delmål som jag satt till slutet på maj. så det ska nog gå=)
hehe:) Så det känns jätte bra!!!!!

ja nu ska ja väl ta o gå till tvätten snart.. o så får vi väl besök snart med. Tomas syrra skulle komma förbi o visa upp Han. Hennes HAN :) så det ska väl bli trevligt.
Men sköt om er o ta det lugnt i solen!
Kramar på er!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att bara jobba två dagar:) Kul att vågen visar åt rätt håll, vill oxå va lika duktig men känner inte att jag har tid nu...kramar

2009-04-26 @ 19:25:04
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Gumman de e din blogg och du skriver vad du vill=)

Va duktig du e eller ni är får ja ju säga, som håller igång med träningen.

Saknar dej.

Puss och Kram

2009-04-26 @ 20:35:21
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha det så jätte mysigt med din (halva)familj nu. Hälsa:)

2009-04-29 @ 09:33:46
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Ja de e den kameran som tar så bra bilder så de va ett bra köp ni gjorde hehe

men den har lite konstiga saker för sig ibland och hänger sig, men annars e den kanon=)

Puss

2009-05-06 @ 19:54:13
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0