snart hemma

Ja gud vad jag längtar.. Hem till min egna toalett, min egna säng.. mitt eget kök med mina egna redskap :) Det har nu gått två veckor.. Hyfsat fort men ändå sakta ibland..
Men det har gått bra iaf.. Tur det juh..
Och ikväll kommer de hem.. vid nio.. Sen ska man få åka hem till sitt eget=)
Eller.. inte bara jag.. o det är ju inte bara mitt.. DET är ju VI.. min älskling och jag..
Och det är ju vårt hem.. Vårt kök, våra saker. Vår säng osv..=)
Och jag är sååå Glad att det är VI.. Älskar han så mycket..
Ska gå en runda med hunden nu.. sen blir det väl att laga lite mat.. sen ska vi väl köra hem med lite saker så vi inte behöver ta hem allt ikväll..!!!

Kram på er..
Och Grattis Anders på din födelsedag!


Saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Kan tänka mig att de ska bli skönt att komma hem gumman=)

Men ni har vatt så duktiga=)



Massa Kramar till dej min gums=)

2009-09-19 @ 20:23:00
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0