sambon sjuk :(

ja hej på er..!
Jag har inte så mycket att skriva.. sambon är sjuk.. har varit hemma idag.. med feber..  o då är han sjuk.. om han är hemma från jobbet.. för det händer typ aldrig...
men nån gång ska de väl ske..
jag är mest irriterad över att jag än inte har något körkort.. då jag nu tex skulle åka o handla.. o han fast han mår lite dåligt.. måste köra dig.. tråkigt.. men vad gör man när de är helt tomt i skåpena..

o så tänkte jag, istället för att lägga utnåra själv, tipsa om min syster blogg, där hon har lagt ut bilder på alla mina syskon. o vi är ju en del.
blogg inlägget heter "alla syskon"
mammafiia.blogg.se
hoppas den stämmer.. gå gärna in o kika på alla mina syskon!!

ha de bäst.. så syns o hörs vi..
pussar o kramar

ooooh sommar.. kom till mig kom till ... snälla sommar kom till mig. jag vill värma mig :)

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Tack gumman för att du e en sån underbar syster=)

Love you

2009-03-10 @ 20:07:40
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Of course hjälper jag dej gumman=) känns jobbigt att ja inte har gjort klart det ja börjat ännu, e bara så trött och uppstressad och så. men snart i promise=)

Pussar

2009-03-12 @ 21:29:16
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0