hejhej

ja hej på er..!
Sitter här o funderar på förvaring.. funderar på om vi ska skaffa en till garderob, var ska vi ha de, hur stor ska den va o hur mycket får den kosta när ska vi köpa den o var.. ja de är mycket tankar nu i huvudet..!
Man önskade att man hade större plats ibland.. o slapp betala så mycket mer för det.!

o ja snön.. den kommer på nytt så fort de andra försvinner.. känns väldigt långt borta nu med vår, sol o värme. och bar mark att promenera på utan att tänka på att man kan halka för de e halt..

Ja såg ni lets dance i fredags?
Vad tyckte ni, Vann rätt dansare?

Jag tyckte nog det på ett sätt.. han är ju den som utvecklats mest.Från att inte kunna till att vara riktigt bra!
Och för er som missar helt vem o vad jag pratar om så vann ju "världens starkaste" Magnus Samuelsson Lets dance !
O han va ju kung på dansgolvet..=)
Men Laila var oxå bra..o hennes sista show nummer som de gjorde i finalen.. var ju så bra.. satt o fick gåshud o var rörd.. för det var vackert=)
Så de kunde lika gärna vunnit.. känner inte att fel vann men hade inte känt de heller om hon vunnit.. de va lika mycket värda de tycker jag..

Och så har Karlssons öppnat i Bollnäs nu då.. Var dit i fredags efter jobbet med hjärtat mitt,..
Där va ganska mycket saker.. o de va ganska stort. så de är kul att de kommit ett nytt ställe att ränna på=)

O igår så var vi hem till våra vänner Anders o Kristina.. skulle käka ute på Take off.. men vi beställde hem.. billigare, o på nå sätt skönare med!
Slippa gå ut i detta tråkiga vädret..
Men det var trevligt.. o ganska gott... sen såg vi på lets dance(igen) de hade spelat in de så vi fick se igen=) men lika bra gång nr två=) hehe..

Ska tvätta om två timmar.. har verkligen ingen lust.. tänk om man hade tvättmaskin.. va skönt de varit.. kan man slänga in en maskin direkt man vaknar om man så vill det.
men nu har vi inte de. o får hålla tillgodo med tvättstugan i källaren, som ju ligge i vårt hus.. rakt ner under oss.. så de kunde ju varit värre.. !

Jag fick en kommentar på mitt förra  inlägg "det snöar"
Nån som igen har glömt att skriva sitt namn..
som svar på "allt bra annars?" så ja de är bra annars.. förutom mina bekymmer ja just klottrat i detta inlägget.=)
men säg vem du är så jag vet=) vore bussigt=)

Ha det bra alla!!
Saknar er i söder!
Tycker om att vara med er här i norr..
ÄLskar dig mitt hjärta!!

Pussar o kramar

o de börjar dra ihop sig mot nästa båtresa, men de kan vi ta mer en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Ja, jag håller med att vi borde hitta på mer saker du och jag, känns nästan som vi umgicks mer förr än nu fast vi båda bor här. vi får höras av nån dag nu så kan vi kanske gå en promenad i det fina vädret? Kramar

2009-04-03 @ 12:59:30
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka i-lands bekymmer;) hehe Hoppas allt e bra med er oc hatt vi verkligen kan träffas när ni kommer ner nästa gång! SToooor kram

2009-04-05 @ 07:36:15
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Tack gumman=) Nu kan man visst rösta mer än en gång=)

Kramar

2009-04-05 @ 09:11:12
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0