duktig idag men trött

sitter hemma hos svärmor och väntar på mat.. hon bjuder idag... som vanligt på varannan torsdag.. skönt det att slippa laga mat en gång på två veckor=) hehe
och idag har jag jobbat.. o sen innan jag slutade vid två så var jag på en promenad med ett barn.. var ute en timme o gick.. hur skönt som helst...
och sen när jag kom tillbaka så var jag på jobbet en halv timme sen bar det av till simning.. så jag har oxå simmat 30 längder, i 45 minuter.. jätte skönt det med.. om än inte lite skönare till o med.. o så avslutar man ju med bubbel=) hur underbart som helst.
men nu är jag ju oxå hur slut som helst.."
så det blir till o äta sen ska vi åka o handla lite.. så man får lite mat hemma!!
ha de gott så länge""
Kram på er som jag saknar.. ni vet vilka ni är.. o vet ni inte.. så alla som inte bor i närheten av mig.. vänner släkt o famlij=)

och föresten tack sis.. som lagt ner tid på att försöka få min sida fint=) som ni ser än så länge så är det bilder på oss överallt=) de gillar vi=)

Älskar min Tomas!!!

pusspuss


btw så är jag så trött på de här snöslasket nu.. nu kan de få bli sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

vsg gumman, ska snart ta tag i den och göra den klar men hare ju så mycke nu=/

saknar dej

Pusss

2009-03-05 @ 19:56:20
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godnatt :)



Kram <3

2009-03-05 @ 21:38:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lotta o viking

hejje gumman!! Ville bara skicka en kram.

puss och kram från lotta Victum

2009-03-06 @ 13:17:19
URL: http://oski.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0