Det snöar...

Och jag som trodde att våren var här.. Vi hade fina soliga, en del iaf, dagar. det töade upp så sakta men de gjorde de iaf=) Och nätterna va kalla o de va halt på morron... men fick lära mig en dag att det var bra.. så töar de inte så fort o blir inte översvämning.. bra ändå de juh.. så ja stod ut med det.. o tänkte ändå att de nu ska bli vår juh..
O så SNÖAR det nu.. det är ju helt för j***ligt....
o så frågar jag min söta sambo idag, "var har jag flyttat nånstans?" jag syftade då på att denna vintern aldrig tar slut här uppe.. o att ja vill ha vår nu.. (men o andra sidan så är där ju ingen vinter där nere där jag bodde)
men iaf.. jag fick världens härligaste svar... " Till mig" svarar han.. o det är ju sant..
Jag flyttade ju inte hir pga av att vädret va på nåt sätt eller så..
Utan till honom. För att få leva mitt liv.. o trots vädret, så ångrar jag mig inte en sekund att jag gjorde det valet..!!
Jag älskar att bo här, älskar att få vara med honom!
Men saknar min familj.. smällar man får ta=)

Men ja de snöar.. hoppas de slutar.. o de töar..!
ska sova nu.. men ha de gott..
Ta hand om er o varandra!!
Många kramar


Sol o värme önskas :)

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Håller med dig till 110%! Vill oxå ha vår nu. Blev så arg igår när det började snöa. Men man får väl stå ut. Kramar

2009-03-23 @ 19:47:34
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ja det hoppas verkligen jag med:) allt bra annars??

kram!

2009-03-28 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0