hej

Ja då var det måndag igen. Man är tillbaka på samma gamla igen... Sitta hemma o dega o inte ha något att göra. Fast jag skulle kunna göra massor av saker.. Om det då inte vore för den här magen som ska konstra hela tiden.
Har käkat min medicin klart nu, så ska ringa till hälsocentralen för att tala om hur det har gått de här två veckorna då.
Så får väl ta o göra det sen eller imorrn.
men det är ju inte helt bra än. Har fortf ont ofta... ¨
Men men nog om det onda. O till det goda istället.
Var på dop igår. VAr så härligt. DEt var Tomas mammas kusin barn som döptes. En go liten pojk= )
Det var mycket trevligt o mysigt. Han va så duktig så=)
Åt några riktigt goda muffins, tror jag de va, med bär i.. Hur goda som helst... Var det du som bakat Simone?
Sen på kvällen slappa vi mest.. Låg i soffan o kolla på fotboll,(Jag slumra i famnen på älskling o han kollade på fotboll)
I helgen så kände jag att nu är det dags. Kände att jag orkar inte med det längre.
Måste göra nå åt det. Ett telefon samtal bort var det. Och en tid var bokad.
Idag var det dax. Upp tidigt på morron för att hinna. Kände då att, varför bestämde jag en så tidig tid.
Men nu är jag glad o nöjd o klar=) Nu har jag det överstökat..:)



   

Ja och så här blev resultatet. Inte världens bästa bilder :) Men det bjuder jag på=)

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Så Snyggt de blev gumman=) Visslar

Älskar dej

Puss och kram

2009-08-10 @ 16:08:20
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men va har hon gjort =) de klär dig väldigt bra!

2009-08-10 @ 16:33:53
Postat av: akkie

Vad fint det blev :D

2009-08-10 @ 17:59:11
Postat av: Malin

tufft! vad skönt det måste vara (:

2009-08-10 @ 20:36:06
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: simone

hej bruden!

det var jag som bakade muffins å resten gjorde svärmor, mamma beställde tårtorna:)

kortet tim fick av dig å tomas var superfint! så gulligt skrivet! allt annat han fick var också jättefina saker!

nu är han trött så nu läre ja söva han:)

kram på er!

2009-08-15 @ 09:29:32
URL: http://simone20.blogg.se/
Postat av: simone

jaa jag håller då med att du blev jättefin i håret! ;)

2009-08-27 @ 12:21:34
URL: http://simone20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0